אם חרדית מבית שמש גידלה בדירה מוזנחת שלושה בנים – ומלא סמים

תושב בית שמש הזעיק את המשטרה, לאחר שרעייתו סירבה לפתוח בפניו את דלת הבית • השוטרים שפרצו פנימה גילו: מעבדה לגידול סמים בסמוך לחדר הילדים • האם נעצרה, הילדים נלקחו על ידי גורמי רווחה
חיים טוויל
י"ח טבת התשע"ו / 30.12.2015 10:39

תושב העיר בית שמש פנה במהלך הלילה אל תחנת המשטרה בעיר וטען בפני השוטרים כי אשתו מסרבת להכניסו לביתם, וכי הוא חושש לשלום ילדיהם משום שהיא “צורכת סמים”.

שוטרי התחנה הגיעו לדירה, ולאחר שהאישה סירבה לפתוח את הדלת גם בפניהם, פרצו אותה בסיוע צוותי כיבוי והצלה. בפני השוטרים נתגלתה דירה מוזנחת, מבולגנת ומלוכלכת, ובתוכה האם עם שלושת ילדיה – בגילאי 9 עד 14.

אך מצב הדירה לא היה מה שהפתיע את השוטרים: כשסובבו השוטרים ברחבי הבית, הם גילו באחד החדרים, הממוקם ליד חדר הילדים, מעבדה לגידול סמים, הכוללת 33 עציצים בגדלים שונים של קנאביס, זרעים של הצמח, ציוד לגידול, חומרי דישון ומערכות תאורה והשקיה.

עוד במהלך הלילה זומנו גורמי רווחה למקום ולקחו את הילדים תחת חסותם.

האם, בשנות ה-40 לחייה, נעצרה לחקירה והיא תובא לדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום בירושלים.

השוטרים גם גבו עדות מהאב והם ממשיכים בחקירה.

מפקד תחנת בית שמש, סנ”צ שלומי טולדנו, אמר הבוקר: “מדובר במעצר חשוב וקשה שהוביל לחשיפת מעבדת סמים בנוסף לגידול ילדים בסביבת מגורים קשה.

“גידול סמים בבית בו חיים ילדים תחת הזנחה קשה היא אירוע חמור. הגעת השוטרים לדירה סייעה להצלת הילדים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא עובדים בחכמה
    06/04/2016 23:59
    רחל
  1. למי יש לב להפריד בין אמא לילדיה?!??!גם אם היא עשתה משהו גרוע עדיין היא אוהבת אותם וכמובןןן שלא מזיקה להם.אז למה ככה להפריד?!?!?!?!??!?!?גועל נפש!חסרי לב ואיכפתיות