מגל מסתבך: תלונה חדשה על התנהגות שאינה הולמת

הערוץ השני דיווח כי התקבלה במערכת החדשות תלונה חדשה כנגד ח"כ ינון מגל, בגין התנהגות שאינה הולמת • המתלוננת: "אני מקווה שיחסוך לי ולו את 'מחול השדים' ויעזוב את הכנסת" • לאחר פרסום האשמות נגדו בשבוע שעבר הודיע מגל כי הוא פורש מתפקידו כיו"ר סיעת 'הבית היהודי' בכנסת
דוד ליבוביץ
י"ז כסלו התשע"ו / 29.11.2015 20:59

ח”כ ינון מגל מסתבך והולך: הערוץ השני חשף  היום (ראשון) כי התקבלה  תלונה נוספת כנגד מעשים בלתי הולמים שביצע חבר הכנסת מהבית היהודי.

לפי התלונה החדשה, שהגיעה מאשה שבחרה שלא להזדהות, מגל ביצע מעשים שאינם הולמים במקום העבודה – שאינו אתר וואלה – בו עבדו שניהם. לדבריה, לאחר פרסום הטענות נגדו בימים האחרונים, החליטה לחזק את אמינות העיתונאיות שחשפו את הפרשה, ולהוסיף את תלונתה.

עם  זאת, היא בחרה שלא להגיש תלונה למשטרה, כדי שלא לפגוע במשפחתה. לדבריה, היא מקווה שמגל יחסוך לה ולו את ‘מחול השדים’ ויעזוב את הכנסת.

בשבוע שעבר פרסמה רחלי רוטנר, עיתונאית העובדת באתר וואלה, פוסט ברשת החברתית פייסבוק בו היא מאשימה את יו”ר סיעת הבית היהודי ועורך אתר וואלה לשעבר באמירות בלתי ראויות, בעת שעבדה תחתיו באתר.

הפוסט של רוטנר צבר תאוצה, ופורסם בכל אתרי החדשות. רוטנר גם ציינה כי החליטה להעלות את נושא עכשיו היות ש”לאחרונה גיליתי על עוד כמה מקרי ‘חוסר טקט’ שלו כלפי בנות אחרות”.

בתגובה כתב מגל כי הוא מתנצל על אמירות לא ראויות שהגיעו מצידו קודם היותו ח”כ, אך הוא מצפה כי “ידיד שנפגע ממני יגיד לי זאת, ולא יפנה למחוזות השיימינג ברשתות החברתיות”.

הדברים הללו הכעיסו את אור שוקרון, שעבדה גם היא באתר וואלה בעת כהונתו של מגל כעורך ראשי. שוקרון פרסמה פוסט בפייסבוק עם האשמות חמורות יותר כנגד חבר הכנסת.

יממה לאחר מכן הודיע מגל כי יפסיק לשמש כיו”ר סיעת הבית היהודי באופן מיידי, אך ימשיך לשמש כחבר כנסת. “נפגשתי אמש עם יו”ר המפלגה נפתלי בנט, וסיפרתי לו את השתלשלות האירועים. שגיתי בעבר בהתנהלות בלתי ראויה וקל וחומר שאינה הולמת איש ציבור כפי שאני היום.

“אני מתנצל מעומק לבי בפני מי שנפגע. אני נחוש לתקן את התנהלותי וגם לשקם את הדברים במישור האישי והמשפחתי.

“כמו כן, הודעתי כי אפסיק כעת לכהן כיו”ר סיעת הבית היהודי, ואפעל כחבר כנסת למען עם ישראל כפי שעשיתי עד כה מתוך אמונה ושליחות לבוחריי. אני מקווה שהציבור ימצא בלבו את האפשרות לתת לי את ההזדמנות לתקן את דרכיי ולשרתו נאמנה”.

בעקבות האשמות שפורסמו, פתחה המשטרה בבדיקה. לאור ממצאי הבדיקה יחליט היועץ המשפטי לממשלה האם לפתוח בחקירה פלילית.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות