הפיגוע בפריז: אירופה לא מרחמת על עצמה

אותה אירופה שלא ידעה לרחם על רחמנים, היום מרחמת על אכזרים • אני מקווה שהצרפתים יתעוררו למען עצמם, ובכלל ילמדו על דת האיסלם, לפני שהם צועקים "פרי, פרי פלסטין"
נילי גינגולד אלשיך
ו' כסלו התשע"ו / 18.11.2015 21:29

לאור הפיגוע האחרון שהתרחש בצרפת, איני מהססת לומר שמאז נפילת התאומים לא הזדעזע העולם כמו השוק שפקד את כולנו, ולא רק ממספר ההרוגים אלא מיכולת ההתארגנות והאסטרטגיה המרושעת בה בחרו אנשי דאע”ש לבצע את זדונם.

האלם כבר הפך שיגרת חיים ככתוב “והיית משוגע ממראה עיניך”.

אני חשה ששואה יורדת על העולם ולצערי באותם כיכרות בהם צעקו “פרי, פרי פלסטין” עוד יבוא יום ויצעקו “פרי, פרי פריז”.

אני תוהה עד מתי העולם יעצום עיניים, עד מתי אנשים יסרבו להבין שמדובר במלחמת דת. וכי אינם מבינים שמטרת האיסלם היא לשלוט על כל העולם?

ירושלים היא המטרה הנעלה, לפי האיסלם. הכל צריך להיכבש. מה שהפתיע את המשטרה היא העובדה שמדובר במוסלמים אזרחי צרפת, שנסעו לסוריה ומשם למפקדות דאע”ש.

השאלה המתבקשת: מדוע אדם שחוזר מטורקיה לא נעצר לחקירה ובמקרים מסוימים שיאסר עליו להיכנס? אל תתפלאו: התשובה היא שיש לכבד את חוקי חופש הפרט. כן, כן, קראתם נכון. גם כאשר יודעים שאותו אזרח מאיים על שלום המדינה.

אותה אירופה שלא ידעה לרחם על רחמנים, היום מרחמת על אכזרים. אני מקווה שהצרפתים יתעוררו למען עצמם, ובכלל ילמדו על דת האיסלם, לפני שהם צועקים “פרי, פרי פלסטין”.

בדיוק באותה מידה שכל בר דעת מבין שלאור המצב בצרפת איש לא יעלה על דעתו לחלק את צרפת לשתי מדינות שבירתם פריז, אחרי הכל פריז צרכה לשמור על החופש שלה. אז בפעם הבא שמשהו יוצא לרחוב וצועק “פרי, פרי פלסטין” תצעקו לו בחזרה “פרי, פרי פריז”.

מפני שעל היתומים שלנו אירופה לא מרחמת. גם לא על עצמה.

הזלתי דמעות
על מזבח רותח
דמעות מתעדות
אל שמים קודרים
תפילות תגים תיבה ועוד תיבה
צפה ונודדת
אלפיים שנות מבול
אלפים שנות יתמות
וזעקה אחת אילמת
נאמנה מתמשכת כואבת
לאבא אחד ויחיד
שמע ישראל
הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לחלוטין שואה יורדת לעולם
    23/11/2015 01:20
    יהודי
  1. מסכים בהחלט עם מה שכתוב !!!!!
    וכדאי שכולם ידעו את זה
    כי בקרוב זה כבר יהיה מאוחר !!

  2. אירופה לא מבינה רמזים...
    23/11/2015 02:47
    מוטי
  3. נילי יקרה ממש מתרגש ולא בפעם הראשונה לקרוא את מה שכתבת כל מילה בסלע!!! את חדה ושנונה ובעיקר מדברת מהרהורי הרבה לבבות בעם ישראל! תודה לך.

  4. כתבה אמיתית שמייצגת את העם
    29/11/2015 04:41
    סוף סוף עיתונאית אמיתית
  5. כתבה חזה אמתית ושנונה בלי התחנפויות מיותרות