רובינשטיין קבע: הפועלים הערבים החוצה מהעיר – עד להודעה חדשה

ראש העיר ביתר עלית, מאיר רובינשטיין, החליט בהתייעצות עם מח"ט הגזרה, על הוצאה מיידית של כל הפועלים הפלסטינים מהעיר החרדית • אבל גם לאחר ההחלטה נותרו הפועלים בעיר • העירייה: "מוציאים אותם, לא ברגע אחד"
חיים טוויל
כ"ו חשון התשע"ו / 08.11.2015 13:32

ראש העיר ביתר עלית, מאיר רובינשטיין החליט בהתייעצות עם מח”ט הגזרה, על הוצאה מיידית של כל הפועלים הפלסטינים מהעיר החרדית – ולהפסיק את עבודתם “עד להודעה חדשה”.

זאת לאחר שמאבטח נפצע הבוקר (ראשון) באורח קל בפיגוע דקירה בכניסה לביתר עילית.

חלוה עליאן, פלסטינית בת 22, דקרה את המאבטח ישי קרייטנברגר – החוגג היום יום הולדת 33 – ונפצעה קשה מאוד, לאחר שנורתה על ידו. המאבטח פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים, כשהוא סובל מפצע דקירה קל בבטנו.

הפיגוע אירע בסביבות השעה 11:00. מפרטי חקירה ראשונים עולה כי המוקדן מרדכי אייזנבאך, העובד במוקד החירום של העירייה, זיהה את האישה כדמות חשודה ודיווח למאבטחים המוצבים בכניסה לעיר – שיצאו לבדוק אותה. בכך כנראה מנעו פיגוע חמור יותר. כפי הנראה המחבלת הייתה בדרכה לתחנת אוטובוס.

מיד לאחר הפיגוע הגיע ראש העיר, יחד עם סגניו, למוקד חירום העירוני, שם הם קיבלו סקירה מלאה ממנהל המוקד גיא עקריב. הם קיימו במקום הערכת מצב, על רקע המתח הבטחוני באזור.

יחד עם זאת, גם לאחר ההחלטה נותרו פועלי הבניה בעיר והמשיכו בעבודתם.

העירייה בתגובה: “מוציאים אותם, לא ברגע אחד, זה כמעט 2,000 פועלים”.

רובינשטיין, ביתר

ראש העיר וסגניו, עם קצין הגמ”ר, לחצו את ידו של המוקדן מרדכי אייזנבאך – שזיהה את המחבלת במצלמות והתריע בפני המאבטחים. בימים הקרובים יעניק לו ראש העיר תעודת הוקרה.

הערכת מצב נוספת עם המח”ט וגורמי הביטחון נערכה גם בכניסה לגבעה ב’.

רובינשטיין, ביתר

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות