דניאל כהן מהפיגוע בראשל”צ כבר קל. ויש לו שתי בקשות

למרות הפציעה הקשה, מצבו השתפר בתוך ימים ומוגדר קל • הרופאים נאלצו לכרות לו את הטחול וחלק מהכבד. הוא סובל גם מפגיעה בריאות, משבר ומחתכים בכל גופו • "אם היה דוקר יותר למטה, לא הייתי בחיים"
חיים טוויל
כ"ד חשון התשע"ו / 06.11.2015 11:22

דניאל כהן, משגיח הכשרות בן ה-31 מבני ברק, שנדקר בפיגוע בראשון לציון ביום שני השבוע, שיחזר אתמול עבור ‘ישראל היום’ את מה שאירע.

בעודו מצביע על חתך עמוק הקרוב לצווארו, אמר: “המחבל בא מאחוריי וחנק אותי. לא ראיתי אותו כי אני נמוך. הוא שלף סכין ודקר אותי בראש, בגב ובפנים. אם היה דוקר יותר למטה, לא הייתי בחיים”.

ברגעים שלפני הפיגוע עמד כהן לעלות לאוטובוס בדרך לעבודה. “הבנתי מיד שזה פיגוע. ניסיתי להזיז את המחבל, להסיט אותו ממני, לתת לו אגרופים. עליתי לאוטובוס, והנהג סגר את הדלת. מישהי שלמדה עזרה ראשונה טיפלה בי”.

מצבו של כהן, אב לחמש בנות, הקטנה שבהן בת חודש וחצי, שהוגדר בתחילה קשה מוגדר כעת קל.

לפי הדיווח של מיטל יסעור בית-אור, בשל הפגיעות הקשות נאלצו הרופאים לכרות לו את הטחול וחלק מהכבד. הוא סובל גם מפגיעה בריאות, משבר ומחתכים בכל גופו.

“אני מבקש שיתפללו עלי ומקווה שאחזור לקו הבריאות. תודה לכל צוות בית החולים”, אמר דניאל בן ידידה.

הוא הוסיף כי במהלך הדקירה והטיפול בו איבד שקית עם ספרי קודש שחשובים לו במיוחד. על כן מבקשים בני משפחתו כי אם מישהו ימצא את השקית, שישיב אותה.

ד”ר ענת אנגל, סגנית מנהל בית החולים אסף הרופא: “הוא עבר ניתוח לטיפול בפגיעה המרכזית שלו, והיום יצא מטיפול נמרץ ועבר למחלקה כירורגית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות