אורי אריאל חזר בו: “נא להחזיר את הוויזות של החתולים לכיס”

בעקבות הסערה שחוללה הצעתו של שר החקלאות אריאל להטיס חתולים לחו"ל כדי לא לסרסם בניגוד להלכה, הבהיר היום השר כי ההצעה ירדה מהפרק: "אנחנו לא מטיסים אותם לשום מקום" • "הנה מצאנו דרך שכל המדינה תדבר על צער בעלי חיים"
דוד ליבוביץ
כ"ב חשון התשע"ו / 04.11.2015 13:54

החתולים יישארו בארץ: יומיים לאחר שעורר סערה כשהציע להטיס חתולים לחו”ל, במקום לעקר אותם בניגוד להלכה, חוזר בו היום (רביעי) השר אורי אריאל ומבהיר כי ‘ההצעה ירדה מהפרק’.

שר החקלאות נאם בכנס הנהגת הקיבוצים בקיבוץ מעלה החמישה ואמר: “נא להחזיר את הוויזות של החתולים לכיס. אנחנו לא מטיסים אותם לשום מקום.

“נעשה מאמץ כדי למנוע צער בעלי חיים ככל יכולתנו ואנחנו מחפשים דרכים אחרות כדי לא לסרס ולעקר אותם, שזה צער בעלי חיים לכשעצמו”, הוסיף אריאל. “למה צריך להוריד לחתול את האוזן כדי שנדע שהוא מסורס? זה לא מקובל עליי”.

אריאל אמר בהומור: “הנה מצאנו דרך שכל המדינה תדבר על צער בעלי חיים. תודו שזה לא קרה מעולם, המטרה הזאת הושגה ואפשר להודות שבעניין הזה אנחנו חושבים באופן יצירתי ומחוץ לקופסה”.

 בנוסף ביקש אריאל להדגיש כי הוא מחוייב לנושא ‘צער בעלי חיים’: “אני עוסק לא פחות ואולי יותר משרי חקלאות קודמים בצער בעלי חיים”, אמר.

הצעתו של אריאל לאיתור מדינה שתסכים לקלוט חתולים משוטטים נתקלה בזעם גדול בקרב עמותות ‘צער בעלי חיים’.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות