צרות של עשירים: בני הזוג התגרשו בגלל שמלה שעלתה 100 אלף ש”ח

גבר שרכש עבור אשתו שמלת יוקרתית בשווי של לא פחות ממאה אלף שקלים, המשובצת ביהלומים, נדהם מתגובתה המזלזלת - והחליט לפרק את החבילה• הוא הגיש תביעה לגירושין ולחלוקת רכוש, והליכי הגירושין כמעט והגיעו לסיומם • אלא שכעת האישה מסרבת להשיב את השמלה
אבי כץ
י"ג חשון התשע"ו / 26.10.2015 13:00

איזו אישה לא חולמת על מתנה יוקרתית מבעלה בעלות של מאה אלף שקלים?

מסתבר שלא כל הנשים.

ולא רק זה: רכישת שמלת מעצבים, משובצת ביהלומים, בשווי של 100 אלף שקלים, היא שגרמה לבני זוג להתגרש, וכעת עומדת כאבן נגף אחרונה ביניהם – למימוש הסכם הגירושין.

הסיפור שהתגלגל לפתחו של בית המשפט לענייני משפחה יישמע ודאי כמעט בדיוני, אך התרחש במציאות. הגבר, שלטענתו, כל רצונו היה לפנק את אשתו במתנה ייחודית, רכש לה שמלת מעצבים יקרה.

אלא שזו, למרבה מפח הנפש, לא רק שלא הודתה לו, אלא הגיבה בכעס ובזלזול וטענה בפניו שבכסף הוא לא ‘יקנה אותה’, וכדי להוכיח את אהבתו כלפיה – עליו להתאמץ הרבה יותר מבחינה רגשית.

לדברי הבעל, אין זו הפעם הראשונה שהאישה אינה מעריכה כראוי את מעשיו, ובשל כך, בני הזוג ידעו משברים לא פשוטים בעבר.

לדברי עו”ד אבי גפן, המייצג את הבעל, האיש סבל לאורך שנים מיחס נוקשה במיוחד מצד אשתו, והסכסוכים התכופים בין השניים התנהלו חדשות לבקרים. על כן פרשת השמלה הייתה הקש ששבר את גב הגמל, והגבר, המשמש כמפרנס העיקרי של המשפחה, גמר אומר בלבו להתגרש.

בני הזוג חתמו על הסכם גירושין ונראה היה שההליכים ביניהם עומדים בפני סיום, אלא שאז התברר כי האשה, שכזכור כלל לא רצתה מלכתחילה את השמלה, מסרבת כעת להחזירה.

“משונה מאוד שאדם שמביע תרעומת וזלזול ממתנה שניתנה לו – יסרב להחזירה לנותן המתנה”, אומר עו”ד אבי גפן, המתמחה בדיני משפחה, קביעת משמורת, מזונות, חלוקת רכוש.

 לדבריו, ייתכן מאוד שהסיבה לכך היא שהאישה גילתה את ערכה האמיתי של השמלה – ונמלכה בדעתה.

לדברי עו”ד גפן, האישה לוחצת על הגבר למלא אחר הסכם הגירושין עליו הם חתומים, אשר קובע כי הדירה המשותפת תימכר, וערכה יחולק שווה בשווה בין הצדדים.

אלא שהגבר הפגוע, הבהיר היטב כי אין בכוונתו לעשות זאת, עד אשר תיאות האישה להחזיר לו את השמלה.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין גבול וסוף לטמטום ולמדות רעות
    26/10/2015 15:58
    אחד שיודע
  1. זרוק אותה בכל מחיר

  2. היא צודקת
    22/06/2017 11:20
    עדי
  3. אם היא צריכה יחס רגשי, שום שמלה שבעולם לא תפצה על זה!