דאע”ש בעברית: “לא יישאר אפילו יהודי אחד בירושלים”

ארגון הטרור פרסם סרטון בו נראה פעיל רעול פנים - המדבר בעברית • "תראו מה קרה לכם מכמה דריסות ודקירות מהאחים שלנו בפלסטין. התהפכתם על הראש שלכם" • "כל מה שהיה לכם קודם נקרא משחק ילדים. אלו לא סתם דיבורים באוויר"
חיים טוויל
י' חשון התשע"ו / 23.10.2015 11:41

ראשונה: ארגון הטרור “המדינה האיסלאמית” פנה בסרטון שפורסם הלילה (שישי) בשפה העברית לאזרחי ישראל, ובו אחד מהלוחמים מאיים כי דאעש לא יפסח על חיסול יהודים. “זו הודעה חשוב לכל היהודים – האויב הראשון של המוסלמים”, הוא אומר הפעיל בפתח הסרטון כשפניו מכוסות, והוא לבוש מדים ואפוד ואוחז בכלי נשק. “המלחמה האמיתית עוד לא התחילה. כל מה שהיה לכם קודם נקרא משחק ילדים.

“תעשו מה שבא לכם בינתיים, עד שנגיע אליכם ואז נחייב אתכם פי עשרה, על הפשעים שעשיתם”, איים. בהמשך, הבטיח בשם הארגון כי “בקרוב לא יישאר אפילו יהודי אחד בירושלים ובכל רחבי הארץ. נמשיך הלאה עד שנעביר את המחלה הזאת מכל העולם”.

והוא ממשיך: “תראו מה קרה לכם מכמה דריסות ודקירות מהאחים שלנו בפלסטין.

“התהפכתם על הראש שלכם ופחדתם מכל נהג שנוסע מהר. אפילו פחדתם מכל אדם שתופס משהו ביד. מה יקרה לכם, אינשאללה, כשיגיעו אנשים מכל מקום בעולם כדי לשחוט אתכם ולזרוק אתכם לזבל.

“את הגבולות מסייקס פיקו לא יישארו הרבה זמן. כמו שהסרנו אותם בין סוריה לעיראק, כך נסיר אותם בין סוריה לירדן ובין סוריה לפלסטין”.

את דבריו מסכם הדובר בסרטון: “אלו לא סתם דיבורים באוויר, מתקדמים אליכם מכל מקום. מצפון ומדרום, מדמשק ומקהיר. מכל רחבי העולם נבוא אליכם לחסל אתכם”. לדבריו, “אנחנו רואים את הפשעים שלכם כל היום, והחשבון בינינו מתארך יותר ויותר. אולי אתם חושבים שזה רחוק מדי וקשה, אבל אנחנו חושבים שזה ממש קל”.

בסיום הסרטון שולף הפעיל סכין מהאפוד ומנופף בו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות