סערה בכנסת: אחמד טיבי סילק את השר אלקין מהמליאה • צפו בדרמה

עימות בין ח"כ אחמד טיבי שניהל ישיבה במליאה לשר זאב אלקין - לאחר שהשר אמר: "אתה צריך לא לישון טוב בלילה ולחשוב על כל מי שנרצח. מה חלקך בכל מה שקורה כאן" • טיבי ביקש שיתנצל, אלקין סירב - וטיבי קרא: "אני פה הריבון, אני מעליך" • אחר כך הורה לסדרנים להוציאו מהמליאה
נחמן גור
ח' חשון התשע"ו / 21.10.2015 19:27

העימות שמסעיר את הכנסת: ח”כ אחמד טיבי שניהל ישיבה במליאה, כסגן היו”ר, הורה להוריד את שר הקליטה זאב אלקין מדוכן הנואמים במהלך נאומו, בשל חילופי דברים קשים שהיו ביניהם.

השר אלקין דיבר על גל הטרור ופנה לטיבי ואמר לו: “אתה באופן אישי, צריך לא לישון טוב בלילה ולחשוב על כל מי שנרצח. מה חלקך בכל מה שקורה כאן”.

טיבי שזעם על הדברים, אמר לאלקין: “נאמרים פה דברים קשים. אני מבקש ממך לחזור בך מן הדברים הללו”.

אלקין סירב להתנצל  והח”כ הורה להורידו מדוכן הנואמים.

אלקין הגיב ואמר לטיבי: “אין לך זכות להוריד אותי מהדוכן. כנראה שהדברים כואבים לך. סוף סוף אמרו לך את האמת בפנים”.

טיבי, שזעמו גבר עוד יותר הגיב: “זאת הסתה נגד יו”ר הישיבה. עשית מעשה נקלה. אני פה הריבון, אני מעליך”.

על כך השיב לו השר: “אני ארד מהדוכן, אתה לא ריבון כאן ולא תהיה ריבון כאן לעולם”.

טיבי המשיך לצעוק לעבר אלקין, והורה לסדרני הכנסת להוציא את השר זאב אלקין מן המליאה.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מחבל טיבי לך הביתה.
    22/10/2015 09:08
    7-7-7.
  1. מחבל טיבי לך הביתה זבל שלא ברא השטן.

  2. הערבים - הכובשים האחרונים של א
    23/11/2015 21:06
    צור מציון תצא תורה
  3. יש עובדות חותכות, שארץ ישראל שבירתה הנצחית היא ירושלים, שייכת לעם היהודי-לעם ישראל ולא לאף עם אחר. זאת הארץ היחידה בעולם עם שמות שונים.
    “ארץ ציון וירושלים”, “ארץ הקודש” (תמיד של היהודים!). אך הכובשים הרומאים נתנו לה את השם “פלשתינה”. והשם משום מה דבק. כל הכובשים הזרים של א”י עזבו וחזרו לארצות מוצאם, חוץ מהכובשים האחרונים שהגיעו כולם מארצות ערב השונות ומסרבים לעזוב את מדינת היהודים. בחוצפתם, הם אפילו בנו מסגד ענק- “אל עקצה” על חורבות בית המקדש שהיה קודש הקודשים של עם ישראל.
    היהודים שגרים ביהודה ושומרון אינם “מתנחלים” . אלא הם —-שבי-ציון”—–
    ביוזמת יאסר ערפת, כובשי ארצנו אימצו לעצמם יום בהיר אחד, את הכינוי
    “בלשתינאים” ( האות פ אינה קיימת בערבית) כדי לשדוד את הארץ הקטנטנה, מהיהודים. הכובשים הערבים כבר קבלו מהגויים כמעט את כל א”י.
    הכובשים הבריטים, הקימו ל”בלשתינים” מדינה על אדמת א”י ב”גדה המזרחית” של נהר הירדן. מדינה יש מאיין, חדשה, שלא הייתה קיימת בהיסטוריה. כיום, נמצאים בירדן כ- 85% בילישתינים. למרות זאת, הערבים דורשים עוד מדינה בלשתינית ביהודה ושומרון, משום מה דבק בה השם “הגדה המערבית”. החלק הקטן שנותר ממערב ל”גדה המערבית”, נשאר למדינה היהודית – א”י. שגם בה נמצאים אותם כובשים ערבים שמהווים כ 20% מהאוכלוסייה. עצם קיומה של המדינה הקנטנה של היהודים מפריעה מאוד לכובשים הערבים והם נשבעו להשמידה. בשקרים שהערבים מפיצים, הם הצליחו להסית את העולם נגד ישראל ומסיתים לרצוח בארץ ובעולם.
    ביקרתי ביהודה ושומרון, כל כפר ערבי יושב על חורבות ישוב יהודי קדום, חייבים להלאים אדמות אלה!!! הריסת בית של משפחת כענישה על רצח לאומני, אינה מספקת. ישראל חייבת להלאים את האדמה ולדרוש תשלום כספי עבור ההריסה.
    כמו כן . מדינת ישראל חייבת לבדוק אם לכובשים הטורקים הייתה זכות חוקית, למכור אדמה לישראל, במקום בטורקיה ???
    לחבר הכנסת אחמד טיבי: כובש ארצי, עוף מתוך ארצי !! אתה יורק לבאר שממנה אתה שותה כאן. לך לדמוקרטיות הערביות שמהן הגעת לכבוש את ארצנו, איפה שכורתים ראש למי שמתחצף.