גבר בן 50 התמוטט בבני ברק ממכת חום: פונה במצב קשה לבית חולים

בפעם השלישית החודש, גל חום קיצוני פוקד את כל רחבי הארץ: גבר בן 50 שהתמוטט ברחוב עזרא בבני ברק לאחר שלקה במכת חום, פונה הערב במצב קשה מורדם ומונשם לבית החולים תל השומר • איש הצלה: "הוא התמוטט עקב חוסר נוזלים והתייבשות" • גל החום הקודם, שפקד את ישראל לפני כשבועיים, גבה את חייהם של שני בני אדם - חייל בן 18 ותינוקת בת שנה מאלעד
שי וייספיש
א' אלול התשע"ה / 16.08.2015 19:13

גבר כבן 50 התמוטט ואיבד את ההכרה  הערב (ראשון) ברחוב עזרא פינת נחמיה בבני ברק, לאחר שלקה במכת חום. הוא פונה במצב קשה מורדם ומונשם לבית חולים.

ממד”א נמסר: “בשעה 18:07 נמסר למד”א מרחב דן על אדם מפרכס ברחוב עזרא בבני ברק. חובשים ופרמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים תל השומר גבר כבן 50, במצב קשה עם מכת חום, כשהוא מורדם ומונשם”.

מזק״א נמסר: ” ב״ב רח’ עזרא. בן 50 שקיבל מכת חום מפונה במצב קשה מורדם ומונשם לאיכילוב”.

יהונתן צדוק, מתנדב איחוד הצלה, סיפר: “כשהגעתי לזירה נתקלתי בגבר שהתמוטט וסבל ככל הנראה ממכת חום עקב מזג האוויר השרבי.

“יחד עם מתנדבים נוספים הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים תל השומר במצב קשה וכשהוא מורדם ומונשם.

“ככל הנראה הוא התמוטט עקב חוסר נוזלים והתייבשות. נסיבות המקרה בבדיקה”.

בפעם השלישית החודש, גל חום קיצוני פוקד את כל רחבי הארץ, כאשר היום הגיע החום לשיאו עם עלייה ניכרת בטמפרטורות והכבדה בעומסי החום.

גל החום הקודם, שפקד את ישראל לפני כשבועיים, גבה את חייהם של שני בני אדם.

חייל כבן 18 התמוטט במהלך סיור בעיר העתיקה בירושלים ומותו נקבע תוך מספר שעות, ותינוקת בת שנה מאלעד שטיילה עם משפחתה בעמק החולה, שאושפזה במצב אנוש בבית החולים זיו בצפת, וכעבור ארבעה ימים נפטרה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות