הפצוע מ-443 משחזר: צעקתי ‘הצילו! דוקרים אותי!’ העובדים ראו וגיחכו

יהודה בן מויאל ממודיעין עלית, שנפצע אמש בפיגוע הדקירה בתחנת הדלק בכביש 443 - משחזר את רגעי האימה • "המחבל דקר אותי חמש פעמים. לא ראיתי אותו קודם. הוא בא בהפתעה. רצתי. נפלתי פעם אחת, קמתי ואז עוד פעם נפלתי"
שי וייספיש
כ"ה אב התשע"ה / 10.08.2015 12:16

יהודה בן מויאל, בן 26, תושב מודיעין עילית שנפצע אמש (ראשון) באורח בינוני בפיגוע הדקירה בתחנת הדלק ‘דור אלון’ בכביש 443, ערך מסיבת עיתונאים בבית החולים ‘שערי צדק’ בו אושפז, ושחזר את רגעי האימה.

“אחרי שתדלקתי, התכופפתי למלא את האוויר בגלגל האחורי. הדוקר הגיח מאחור דקר אותי בכתף הימנית. לא ראיתי אותו קודם. הוא בא בהפתעה. לאחר מכן רצתי, ברחתי לכיוון התחנה. לא היו איתו עוד אנשים. ראיתי אדם אחד שרדף אחריי. נפלתי פעם אחת, קמתי ואז עוד פעם נפלתי. צעקתי ‘הצילו! דוקרים אותי!’. ידעתי שזה פיגוע.

“כל העובדים בתחנה רק הסתכלו וגיחכו”, הוא מספר. ”לא עשו דבר. חזרתי לאוטו ונסעתי למחסום עופר. בדרך החבר שהיה איתי באוטו עצר לי את הדם שפרץ לי מהכתף הימנית.

“הגענו למחסום עופר, חובש של הצבא נתן לי טיפול ראשוני. לאחר מכן באו פאראמדיקים של מד”א בניידת טיפול נמרץ ולקחו אותי איתם לבית חולים.

“המחבל דקר אותי חמש דקירות. לא ניסיתי להיאבק. ברחתי והוא המשיך לרדוף אחרי. אלו חסדי שמיים. אם סתם אדם בא ודוקר אדם אחר, הוא זמם להרוג. יצאתי משם בנס. ה’ השגיח עלי”.

ד”ר דני פינק, מנהל יחידת כירוגיית חזה במרכז הרפואי ‘שערי צדק’, עדכן הבוקר על מצבו של פצוע הפיגוע אמש.

“מצבו הבוקר הרבה יותר טוב והוא מוגדר קל פלוס”, אמר ד”ר פינק. “הפצוע הגיע כשהוא דקור בחזה ימין, והסכין פגעה ברקמת הריאה”.

ד”ר פינק מעריך שהפצוע יישאר בבית החולים עוד מספר ימים. “צפויה לו החלמה מעט ממושכת”, הוסיף.

יהודה בן מויאל

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    להכות בכיס
    10/08/2015 17:49
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. באמריקה בכזה מצב מצביעים ברגלים דהיינו לא נכנסים יותר לתדלק או לקנות משהו בתחנה הזאת ואז יבין מי שצריך להבין אם האינתיפדה הזו כדאית או לא