בחסדי ה’: ארבעה אברכים שנסחפו עם סירה בים המלח חולצו בשלום

סירה ובה ארבעה אברכים נסחפה הערב בים המלח באזור מצוקי דרגות • כוחות חילוץ שהוזעקו למקום סרקו את הים מהאוויר ועם סירות במים - וחילצו אותם אל החוף • מצב המחולצים תקין
שי וייספיש
כ"ט תמוז התשע"ה / 15.07.2015 21:03

סירה ובה ארבעה חרדים, בגילאי 30-40, נסחפה הערב (רביעי) בים המלח באזור מצוקי דרגות. שניים מהצעירים שהיו על הסירה אותרו וחולצו מיד – ושניים נוספים אותרו וחולצו אל החוף לאחר חיפושים.

עם קבלת הידיעה על הנעדרים, הגיעו לזירה כוחות גדולים של יחידת חילוץ מגילות ועין גדי וכוחות משטרה. הוקם חפ”ק של יחל”צ מגילות בחוף מינרל, והכוחות החלו לסרוק את הים, בסיוע שני מסוקים צבאיים  ומסוק משטרתי, סירות של יחל”צ עין גדי וסירה פרטית.

עם תחילת החיפושים אותרו שני תלמידי ישיבה על הסירה, בעוד השניים האחרים הוכרזו באותו שלב כנעדרים – וכוחות ההצלה סרקו את הים בניסיונות לאתר אותם.

כעבור זמן מה אותרו שני הנעדרים  בים והעולו לסירת החילוץ. ככל הידוע מצבם תקין.

מיחידת חילוץ מגילות נמסר: “בשעה 20:20 הוקפצה יחלצ מגילות לאיתור 4 נעדרים חרדים ירושלמים שהפליגו בסירת ילדים באזור חוף מינרל. המחולצים התקשרו מתוך המים למשטרה ודיברו עם מפקד יחלצ מגילות טלפונית.

3 מסוקים (משטרה וצבא) סרקו מהאויר, 2 סירות (יחלצ עין גדי ופרטית) סרקו במים.

2 שהיו בסירה הוצאו לחוף בסביבות 21:20, שניים נוספים אותרו במים, הועלו לסירת החילוץ והגיעו כעת לחוף. כל ה-4 לא זקוקים לטיפול.

בחילוץ השתתפו 15 מחלצים (מגילות ועין גדי) וכן כוחות צבא כולל מח״ט הגזרה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בשלושת השבועות????????????
    16/07/2015 01:06
    מטייל
  1. חכו עוד שבוע