תיעוד מזעזע: כך מבריח הביצים דרס למוות פקח בדרום הר חברון

בדואי תושב הפזורה בנגב הוא החשוד שדרס למוות והפקיר את אריה שושן ז״ל, פקח מועצת הלול, בדרום הר חברון • מחר יוגש נגד דורס כתב אישום
שי וייספיש
כ"ב תמוז התשע"ה / 09.07.2015 19:30

המשטרה עצרה בדואי תושב הפזורה בנגב שדרס למוות והפקיר את אריה שושן ז״ל, פקח מועצת הלול, בדרום הר חברון. כתב אישום יוגש מחר (שישי) נגד הדורס לצד בקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים.

בתחילת חודש יוני האחרון, סמוך לשעה 21:11, דווח למוקד 100 על רכב חשוד בהברחת ביצים שנמלט ביישוב הר עמשא בנסיעה פרועה, תוך שהוא דורס את הפקח אריה שושן ז”ל ונעלם מהמקום במהירות.

בעקבות הדיווח הוקפצו לזירה כוחות משטרה גדולים, מעבדה זיהוי פלילי ניידת, חוקרי זירה וחוקרי ימ”ר נגב. בתום חקירה מקצועית ומורכבת של היחידה במרכזית במרחב נגב במשטרה, אותר רכב החשוד יומיים לאחר המקרה, ובעקבותיו נעצר החשוד במעשה ובהפקרת הפקח בשטח.

במהלך חקירתו החשוד הכחיש שהיה במקום ולא קשר עצמו למיוחס לו, אולם החוקרים הצליחו לבסס את התשתית הראייתית כנגדו ולהגשת כתב אישום בעבירה של הפקרה חמורה שהעונש בצידה הוא 14 שנות מאסר.

במהלך החקירה נעצרו תשעה חשודים נוספים בחשד לשיבוש חקירה, סיוע לאחר מעשה פשע, העלמת ראיות והפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו.

מפקד המחוז הדרומי ניצב יורם הלוי: “מדובר על פי החשד במעשה חמור ומזעזע של דהירה, נסיעה בפרעות ופגיעה מכוונת וקשה באדם, דריסתו והפקרתו למוות בשטח.

“הזילות הבלתי נסבלת בחיי אדם, במקרה דנן עבריין שפוגע ודורס למוות אדם כדי להימלט ממעצר, היא מרתיחה ומקוממת”, הדגיש ניצב הלוי. “אני תקווה כי רף הענישה בתיק זה יהיה מחמיר ומרתיע על רקע חומרת המעשים״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות