הרב דוד סתיו תוקף: “הגיע הזמן להוציא עלוני השבת מבתי הכנסת. זה בלתי נסבל”

יו"ר צהר קורא להוציא את העלונים מבתי הכנסת לאלתר: "הגיע הזמן שכל בתי הכנסת של הציבור הדתי לאומי יחליטו שאין הכנסת עלונים מכל סוג שהוא לבית הכנסת במהלך שעות התפילה"
אריה ריבקינד
י"א תמוז התשע"ה / 28.06.2015 17:55

הרב דוד סתיו, יושב ראש ארגון רבני צהר, הכריז, במהלך ראיון לתחנת הרדיו ‘גלי ישראל’, מלחמה על עלוני השבת בבתי הכנסת, וגינה בחריפות את תרבות קריאתם תוך כדי התפילה.

“מוטב שנעשה את זה היום בלי קשר לירחון כזה או אחר, הגיע הזמן שכל בתי הכנסת של הציבור הדתי לאומי יחליטו שאין הכנסת עלונים מכל סוג שהוא לבית הכנסת במהלך שעות התפילה”, אמר.”אחרי התפילה יתנו את זה לאנשים, יחלקו להם את זה, ילכו הביתה יקראו מה שהם רוצים. אבל בתוך בית כנסת, אני חושב שהזילות בתחום הזה היא פשוט בלתי נסבלת. גם אנשים שרוצים להתפלל מוצאים את עצמם מתקשים להתפלל, רואים כותרות”.

הרב סתיו הוסיף: “אני לא חושב שבית הכנסת הוא מקום לקריאת עלונים, בית כנסת הוא מקום לתפילה וללימוד, את שאר הדברים נעשה בחוץ”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זרעת - קצרת.
    29/06/2015 09:05
    יהודי מודאג באמת.
  1. זה לא סתם שמר סתיו רואה את זה מסביבו דווקא ובמקומות אחרים תמצא התנהגות אחרת בבית הכנסת. הבעיה היא לא הציבור אלא המנהיגים – הרבנים. מה ששתלת באדיקות רבה כל השנים באדמה אתה קוצר עכשיו. ואני בטוח שזה לא רק העלונים הבעיה במקומות האלה.