רעידת אדמה בעוצמה של 5.2 הורגשה בשבת בישראל

בין הערים בהם הורגש הרעש: תל אביב, רמת גן, רחובות, נהריה, עכו, עפולה באר שבע, ערד ואילת • לא ידוע על נפגעים או על נזק • בנתב"ג הופסקה הפעילות במקום לכ-10 דקות • משטרת אילת: התקבלו מאות פניות מתושבים שחשו ברעש
חיים טוויל
י"א תמוז התשע"ה / 27.06.2015 21:33

האדמה רועדת מתחת לרגליים: רעש אדמה בעוצמה 5.2 הורגש הערב (שבת) בסביבות השעה 18:30 ברחבי הארץ.

בין הערים בהם הורגש הרעש: תל אביב, רמת גן, רחובות, נהריה, עכו, עפולה באר שבע, ערד ואילת. לא ידוע על נפגעים או על נזק. גם בכלי תקשורת פלסטינים דווח על רעש בקהיר ובעזה.

על פי הממדים הראשוניים של המכון הגיאו-פיזי, מדובר כאמור, ברעש בעוצמה של 5.2 דרגות שהמוקד שלו בסיף סוף, 4 קילומטרים מנואיבה. עומקו של מקור הרעש – כעשרה קילומטרים אל בטן האדמה.

גם בנמל התעופה בן גוריון הורגש הרעש, ובעקבותיו, הופסקה הפעילות במקום לכעשר דקות. במהלך הפסקת הפעילות, סרקו את המסלולים לבדיקה ובמקביל נבדקו כל מכשירי הניווט. לא התגלה כל חריג במערכת ובמסלולים והשדה חזר לפעילות מלאה.

ישבנו בבית ופתאום הרגשנו שהכל רועד”, סיפר אלעד, תושב הדרום בשיחה עם חדשות 2 זמן קצר לאחר רעש האדמה. “אנחנו רגילים כבר לאירועים ביטחוניים בדרום, אבל רעידת אדמה? כזה דבר עוד לא זכור לי”.

במשטרת אילת התקבלו מאות פניות מתושבים מודאגים שחשו באדמה רועדת. “לעת עתה התקבלו עשרות טלפונים למוקד המשטרה, אך עד כה לא דווח על נזק או נפגעים”, אמרו במשטרת אילת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות