מטען הוצמד לדלת רכבו של אוריאל בוסו מש”ס; תוגברה האבטחה סביבו

האם בוצע ניסיון להתנקש בחייו של אוריאל בוסו, מ"מ וסגן ראש עיריית פתח תקווה מטעם ש"ס • כוחות גדולים של משטרה הוזעקו לרחוב פיכמן, שם השתתף בוסו בשיעור, לאחר שהבחין בחפץ חשוד שהוצמד לדלת רכבו • "הרגשתי בחפץ מוזר, משכתי את היד לאחור אינסטנקטיבית" • לפני שנה וארבעה חודשים התפוצץ מטען סמוך לרכבו בשעת לילה
חיים טוויל
א' תמוז התשע"ה / 17.06.2015 23:20

כוחות גדולים של משטרה וחבלנים הוזעקו הערב (רביעי) אל רחוב פיכמן  בשכונת יד לבנים בפתח תקווה, לאחר שמטען נמצא תלוי על ידית דלת רכבו של אוריאל בוסו, ממלא מקום וסגן ראש עיריית פתח תקווה מטעם תנועת ש”ס.

האירוע התרחש בסמוך לבית מדרש ברחוב, לשם הגיע בוסו כדי להשתתף בסיום מסכת. כשיצא מהשיעור והגיע לרכבו כשבכוונתו להגיע לחתונה באולמי ‘האופרה’ בעיר, הבחין בחפץ שהוצמד לרכבו והזעיק את המשטרה.

“ניגשתי לרכב וכששמתי את היד על הידית, הרגשתי בחפץ מוזר, משכתי את היד לאחור בתנועה אינסטנקטיבית, הפעלתי את הפנס מהטלפון הסלולרי וזיהיתי כי מדובר ככל הנראה ברימון שהוצמד לידית הדלת”, סיפר בוסו.

לפי דיווח של אלון חכמון באתר מעריב, בוסו מיהר להתקשר למפקד משטרת פ”ת, סנ”צ טל פיקרביץ’, שהזעיק למקום כוחות משטרה גדולים.

לזירה הגיעו ניידות חבלה וקציני חבלה בכירים. הכוחות בחנו את הרכב, וסרקו את האיזור בחיפוש אחר ראיות וממצאים פורנזיים – DNA וטביעות אצבע.

החבלנים שהוזעקו לזירה, פעלו לפרק את המטען.

זו אינה הפעם הראשונה שנעשה ניסיון לפגוע בבוסו.

בחודש אדר לפני שנה וארבעה חודשים התפוצץ בשעת לילה מאוחרת מטען שהונח סמוך לרכבו ברחוב סנדר חדד פינת פרנקפורטר. בוסו לא שהה אז במקום.

הפיצוץ התרחש אחרי שבוסו חזר עם ילדיו לביתו שבמרכז העיר. מאז, ועד לפני מספר חודשים, הוצמדה לו אבטחה, ומצלמות אבטחה הותקנו סביב ביתו. והוא תורגל לסרוק את הרכב בטרם כניסתו אליו.

“אנו רואים את הדבר בחומרה, לא ניתן לעבריינים לאיים או לסחוט אישי ציבור”, אמרו בעקבות האירוע קצינים בכירים במשטרה.

בעקבות האירוע הוצמדו לממלא מקום ראש העיר מאבטחים.

“כשארגוני פשע מניחים את המטען במקום בולט, הכוונה היא להפעיל עליו לחץ פסיכולוגי”, אמר לחדשות 2 Online מפקד מרחב שרון במשטרה, תנ”צ קובי שבתאי. “אנו רואים את המעשה הזה בחומרה. לא ניתן לעבריינים להפחיד, לאיים או לסחוט אנשי ציבור. לאיש הזה המזל שיחק פעמיים. אני לא יודע אם גם הפעם השלישית תיגמר כך”.

בוסו עצמו אמר: “אין לי אויבים ואני לא יודע מי יכול היה לעמוד מאחורי המעשה הזה. כנראה ששוב ניסו להפחיד אותי, אבל אנחנו ממשיכים בעשייה והולכים קדימה. לא נעצור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות