חוננו למשטרה: לחקור את השייח מאל אקצה שהסית לעלילת דם

השייח' חאלד אל-מוגרבי, המוסר שיעורי דת במסגד אל אקצא, העליל על היהודים כי הם שוחטים ילדים לצורך אפיית מצות - ובארגון חננו החליטו להגיש תלונה למשטרה • דורשים לחקור את השייח בגין הסתה לאלימות ולשון הרע על ציבור
חיים טוויל
כ"ח סיון התשע"ה / 15.06.2015 16:16

ארגון ‘חוננו’ דורש ממשטרת ישראל לחקור את התבטאויותיו של השייח’ חאלד אל מוגרבי, לפיהם היהודים נוהגים לשחוט ילדים כדי ללוש בדמם את מצות הפסח.

הארגון, העוסק במתן ייעוץ וסיוע משפטי בנושאים לאומיים, פנה אל משטרת מרחב דוד באמצעות עורך הדין מנשה יאדו, ודרש לחקור את מוגרבי בגין הסתה לאלימות וגזענות, וכן בגין עבירת לשון הרע על ציבור.

“יש כאן אדם שיושב במדינת ישראל ועושה פרופוגנדה חמורה נגד עם ישראל ותורת ישראל, ומשתמש בשקרים שגרמו במשך השנים נזקים עצומים ורדיפות נגד עם ישראל”, נמסר מארגון חוננו.

“אף על פי שהדברים שקריים ומעוותים כל כך, אנחנו חייבים להגן על עצמינו, להפריך את טענות ההסתה ולהילחם במסיתים נגד העם היהודי, בפרט שההסתה נעשית מתוך הר הבית, וההפקרות שמדינת ישראל מאפשרת במקום הכי קדוש בעולם”.

מחפשים ילד קטן

 במסגד אל אקצא הועבר שיעור דת על ידי השייח’ ח’אלד אל-מוגרבי, במסגרתו בחר השייח’ להציג את היהודים כהתגלמות הרוע האנושי, תוך שהוא מבסס את דבריו על אנטישמיות הכוללת את עלילות הדם הקלאסיות של “שחיטת ילדים להכנת מצות בפסח”, והאשמות מסורתיות נוספות.

איתמר מרכוס ונאן ז’א’ק זילברדיק’ מ’מבט לתקשורת הפלשתינית’, שחשפו את דבריו ותרגמו אותם, מדווחים כי השייח’, שנוהג למסור שיעורי דת פעמים בשבוע במסגד, הציג בפני שומעיו את עלילת הדם, לפיה היהודים מכינים מצות לפסח מדם של ילדים, כאילו הדברים האלה הם עובדות בדוקות: “הסיפורים האלה ידועים. יש ראיות עליהם… חפש בגוגל: ‘לחם היהודים’ או ‘מצות היהודים’… ויופיעו לפניך כל הסיפורים האלה, ועל כולם יש הוכחות וראיות, עם תאריכים ותיקי המשטרה שבהם החומר נמצא”.

ואיך משיגים היהודים את דמם של הילדים המסכנים?

“בני ישראל… בכל חג כל קבוצה מהם הייתה מחפשת ילד קטן, חוטפים אותו וגונבים אותו, ומביאים חבית שנקראה ‘חבית המסמרים’… הם נהגו לשים את הילד הקטן בתוך החבית והגוף שלו היה מנוקב מן המסמרים האלה. בתחתית החבית שמו ברז וניקזו את הדם שלו”.

לפי השייח’, האירופאים ידעו כיצד להתגונן מפני היהודים מוצצי הדם: “כל ביטויי האנטישמיות האירופאית, וגירושם של היהודים מארצות שונות היו בסך הכל אמצעי הגנה מפני היהודים”.

גם רציחתם של שישה מיליון יהודים במלחמת העולם השניה על ידי הנאצים, היתה תוצאה של המנהג: “בסוף זה הגיע לכך ששרפו אותם בגרמניה, בגלל הדברים האלה, מרוב שהם חטפו ילדים קטנים”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות