‘דיבוק’ נכנס באישה? “היא יושבת ומתוכה בוקע קול גבר”

האישה הגיעה יחד עם בעלה לאלעד שם נערכה תפילת מקובלים - שכללה שופרות וקריאה בשמות מלאכים • עד ראיה: "כשניסו להוציא את הרוח דרך הבוהן - פתאום הבוהן התנפחה" • "ניסינו במשך זמן רב להוציא את הרוח, איימנו שנעביר אותו לגיהנום"
יוני גרין
כ"ג סיון התשע"ה / 10.06.2015 11:49

קהילה חרדית קטנה באלעד סוערת בימים האחרונים בגלל שמועה על ‘דיבוק’:  בבית המדרש ‘יביע אומר’ בעיר החרדית מתקשים בימים רגילים להשיג מניין לתפילת שחרית, אך בימים האחרונים מגיעים מדי בוקר כ-50 אנשים. הסיבה: נודע שבמקום מנסים להוציא ‘דיבוק’ מאישה.

העיתונאי יהודה שלזינגר מ’ישראל היום’ מדווח כי הסיפור החל לפני כחודש וחצי, כאשר תושבת חולון פנתה אל מספר רבנים מוכרים בטענה כי נכנסה בה רוח.

לטענת אחד הרבנים המקובלים שאתו נפגשה האישה – הרוח נכנסה דרך הפה.

האישה ובעלה הגיעו באמצעות אברך שמסייע להם, אל מניין של רב מוכר באלעד, כדי להוציא את הדיבוק בעזרת תפילות. לפי הדיווח בישראל היום, אתמול וביום שלישי שעבר הגיעה האישה עם בעלה אל בית הכנסת לתפילה מיוחדת, שכללה תקיעה בשופרות וקריאה בשמות המלאכים.

את התפילה הוביל הרב בנוכחות עשרה אנשים המכונים’המייחדים’.

ע’, שהשתתף בתפילה סיפר לישראל היום: “זה מחזה קשה. האישה יושבת ומתוכה בוקע קול של גבר. הרב דיבר אתו והצליח להבין מי הרוח. הוא רצח מישהו לפני 70 שנה, ומחפש מחילה”.

ע’ מאמין שהדבר אמיתי: “היא מכירה את זהות הנפטר ומצאה את הקבר שלו. אי אפשר להגיד שזו שטות. ניסינו במשך הרבה זמן להוציא את הרוח, איימנו שנעביר אותו לגיהנום”.

לדבריו, “כשניסו להוציא את הרוח דרך הבוהן – פתאום הבוהן התנפחה, רואים איך הרוח עולה לגרון וכל הגוף מתנפח, כמו בלון שזז בגוף”.

בימים האחרונים פנו המטפלים באישה אל מקובלים שהבטיחו לנסות לסייע.

בישראל כבר התקיימו בעבר טקסים של הוצאת ‘דיבוק’. בשנת 2010 הגיע לישראל אברך מברזיל שטען כי נכנס בו דיבוק. אל הטקס שניהל אז הרב דוד בצרי בישיבתו בירושלים הגיעו אלפי סקרנים. הניסיון להוציא ממנו את הדיבוק נכשל.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ????? נגמרו הבדיחות.....
    10/06/2015 14:20
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. ?????

  2. לכל התמימים
    28/06/2015 08:01
    זבולון
  3. אין דיבוק בארץ ישראל . ראינו את הנוכלת מדימונה דיברה מהבטן בקולו של בעלה שניפטר בשם פנחס היא והנוכלים של שס עבדו על כולם רק אנחנו האשכנזים ידענו שזו חבורת נוכלים. שוב מתעוררים עם דבוק ושדים . אין אין ולא יהיה בארצנו הקדושה