אפסון עקפה את גוגל: השיקה משקפי מציאות רבודה

ענקית המדפסות והמקרנים אפסון השיקה את משקפי המציאות הרבודה שלה והופכת לראשונה המשיקה משקפי אנדרואיד • המשקפיים, שעלותם כחצי מעלות ה'גוגל גלאסס', זמינים למכירה באתר החברה
ח' אייר התשע"ד / 08.05.2014 09:31

ענקית המדפסות והמקרנים אפסון, הודיעה על השקת משקפיים חכמים, בעלי מערכת הפעלה של אנדרואיד. בכך החברה עוקפת את גוגל – שטרם הודיעה על תאריך השקה של המשקפיים שלה, והופכת לחברה הראשונה המשיקה משקפיים חכמים.

המשקפיים של אפסון, Moverio BT-200 SmartGlasses שמם, עולים 700 דולר, פחות מחצי מאלה של גוגל – אך עושה רושם שכאן ההבדל רק מתחיל.

המשקפיים של אפסון מיועדים בעיקר לשוק העיסקי. הם נראים רע מאוד, אפילו ביחס לאלו של גוגל. המשקפיים מגיעים עם שני מסכים, אחת לכל עין, הרזולוציה גבוהה יותר מבגלאסס (960×540), המסכים ממוקמים במרכז העין, כך שהתמונה “מתלבשת” על המציאות, מה שיוצר את המציאות ה’רבודה’, רבדים אלקטרוניים על גבי המציאות המוכרת שלנו.

המשקפיים מגיעים עם מערכת הפעלה מבוססת אנדרואיד 4, תומכי בבלוטות’ ובאינטרנט אלחוטי, ובחיישנים רבים נוספים. לטענת החברה, זמן הסוללה של המשקפיים הוא כשש שעות. המשקפיים מגיעים עם מצלמה קדמית וחריץ זיכרון.

השימוש במשקפיים הוא עקב האכילס שלהם. המשקפיים מחוברים בחוט ל’טאצ’פד’, משטח מגע מיוחד, דרכו מופעלים המשקפיים, בשונה כמובן מגוגל, שם מפעילים אותם העיניים.

רוצים לקנות?

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות