התקדמות? דווקא משבר: בנט דחה את מתווה התיקים שהציע הליכוד

בליכוד הציעו לבית היהודי את תיק הכלכלה מעובה במשרד לעניינים אסטרטגיים לבנט, את תיק החקלאות לאורי אריאל ותיק קטן לשקד - ומיהרו לתדרך: הושגה התקדמות • אבל בבית היהודי זעמו והודיעו: ההצעה נדחית
אריה ריבקינד
כ"ז ניסן התשע"ה / 16.04.2015 20:18

התקדמות במגעים? בבית היהודי צוחקים צחוק מר: אמש, במסגרת שיחות המו”מ הקואליציוני בין שתי המפלגות, הציעו נציגי הליכוד לאנשי הבית היהודי חבילת תיקים חדשה – לאחר שהבהירו שוב כי תיק החוץ לא יועבר לליו”ר המפלגה נפתלי בנט.

העיתונאי זאב קם מדווח, כי בבית היהודי, לאחר ששקלו את ההצעה, השיבו בשלילה והודיעו לאנשי הליכוד כי זו “הצעה מבזה”, וכי הם מתנגדים למתווה המוצע.

ההצעה שהגישו אני צוות המו”מ של הליכוד לאנשי הבית היהודי כללה את תיק הכלכלה לנפתלי בנט, בשילוב עם המשרד לעניינים אסטרטגיים;  תיק החקלאות בשילוב החטיבה להתיישבות הוצע עבור השר אורי אריאל;  ולאיילת שקד הציעו בליכוד תיק בסדר גודל קטן.

מאז אמש קיים למעשה נתק בין הצדדים ולא נקבעו פגישות חדשות. בשעות הבוקר עוד היו בליכוד מי שתדרכו את העיתונאים כי הושגה התקדמות בין הצדדים, אך מהר מאוד התברר כי המצב הוא בדיוק הפוך: השיחות בין הצדדים נקלעו למשבר נוסף וחמור.

 

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חבל מאד!
    16/04/2015 21:12
    רויה
  1. חברי הבית היהודי: כדאי שתתאפסו על עצמכם ותקבלו את ההצעות שמציעים לכם, כי אחרת ביבי יפנה להרצוג להקמת ממשלת אחדות ואז כולנו נסבול. האם זה מה שאתם רוצים? עדיף ממשלת ימין עם ויתור על תיקים “בכירים” מאשר ממשלה שתחזיר שטחים לערבים!!!