“נאצי!” • זה מה שקורה כאשר חייל חרדי עובר ליד הקנאים בבית שמש

צפו בתיעוד: חייל חרדי צועד באומץ רב ברמת בית שמש א', ליד מפגינים 'קנאים' ביום השואה • המפגינים החלו לקלל את החייל ולכנותו "נאצי" • החייל: "קבוצה קטנה וקיצונית"
שלמה בן חיים
כ"ח ניסן התשע"ה / 17.04.2015 09:30

חייל חרדי ממסלול ‘נצח יהודה’ בחיל האוויר הותקף אמש (חמישי) בזמן שצעד ברמת בית שמש א’, ליד קבוצת ‘קנאים’ שקיללו אותו וכינו אותו “נאצי”.

הקיצוניים הפגינו באותה שעה מול אתר בנייה מקומי. החייל עבר ברחוב בדרכו לסידורים במרכז המסחר המקומי. הוא ספג, כאמור, צעקות של “נאצי”, לצד קללות נוספות, כמו “אפיקורס” ו”חרד”ק צא משכונתנו”.

החייל הדגיש לאחר מכן כי מדובר בקבוצה קטנה וקיצונית אשר אינה מייצגת את הציבור החרדי.

אל”מ במיל’ יונתן ברנסקי, מנכ”ל עמותת הנח”ל החרדי ולשעבר מפקד גדוד הנח”ל החרדי, אומר: “אנחנו הפסקנו לשתוק. מעתה בכוונתנו לפעול בנושא. מדובר אמנם במיעוט קיצוני, אבל הציבור שלנו צריך להפסיק עם האדישות”.

 ברנסקי מסביר: “כבר שנתיים שאנחנו שותקים אל מול הסתה חסרת תקדים אל מול החיילים החרדים. השתיקה שלנו נובעת מסיבה אחת מרכזית: מהרצון שלא לספק חומרים לשונאינו, שונאי הציבור החרדי, שיעשו בכך שימוש בהכתמת כל הציבור. אבל התקרית הזו ברמת בית שמש, ביום השואה עצמו, היא מבחינתנו הקש ששבר את גב הגמל”.

לדברי ברנסקי, “מדובר בחבורה של קיצוניים, של כמה אלפים, שממררים את חיי חיילנו, בבית שמש, בירושלים, בבני ברק, ובמקומות נוספים, על בסיס יומיומי. ראשית כל, הבקשה שלנו היא מהרבנים ונציגי הציבור החרדי שיגנו, סוף סוף, תופעה זו.

“כמו כן, התחושה שלנו, לצערנו, היא שהציבור שלנו, הציבור החרדי, אף שהוא, כמובן, אינו שותף למעשי המיעוט הקיצוני – הוא אדיש להם כמעט לחלוטין. הגיע הזמן לצאת מהאדישות עד שיהיה כבר מאוחר. זה חילול ה’ נורא מכל הבחינות”.

 

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הם אנשים לא שפויים......
    17/04/2015 13:20
    חרדי גאה ברבותיו
  1. הם לא מיצגים את הציבור החרדי כלל וכלל הם קבוצה שולית וקיצונית שמוקצים מהציבור החרדי, בקיצור הם לא שוים את היחס….

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   21/04/2015 16:17

      אבל איפה הרבנים שימחו נגדם ?????????

  2. קוראים להם סיקריקים
    17/04/2015 18:51
    תולי
  3. קוראים להם סיקריקים
    זה מחלת נפש חמורה מאוד

  4. חולי נפש
    19/04/2015 12:25
    שמוליק
  5. בני מיעוטים. אנשי כת

    • יענקל   20/04/2015 19:59

      אף אחד לא מוחה על הלבנת פנים ? היכן האמיצות ?