ארדן מאיים: ביבי יציע הצעה נדיבה להרצוג • והפנים מתרחק מדרעי?

ארדן טוען: נתניהו יאלץ לפנות להרצוג בהצעה נדיבה אם ישראל ביתנו והבית היהודי ימשיכו להתעקש על תיק בכיר • ידיעות אחרונות: נתניהו הבטיח לכחלון את מינהל התכנון - ומציע לדרעי פיצוי: תיק הכלכלה, הנגב והגליל וירושלים
יוני גרין
כ"ה ניסן התשע"ה / 14.04.2015 10:18

השר גלעד ארדן אמר הבוקר (שלישי) בראיון לגלי צה”ל, כי אם מפלגות המחנה הלאומי לא יתיישרו עם תוצאות הבחירות, הליכוד לא יהסס להציע הצעה נדיבה ליו”ר המחנה הציוני, ח”כ יצחק הרצוג.

“ככל שחולפים הימים מפלגות המחנה הלאומי אינן מתפשרות ועלולה לא להישאר ברירה לראש הממשלה והוא יצטרך בסוף גם להציע הצעה נדיבה למחנה הציוני”, אמר ארדן.

איומיו של ארדן מופנים בפועל לעבר מפלגות ישראל ביתנו והבית היהודי, אשר בשלב זה עדיין מתעקשות, כל אחת, על קבלת תיק בכיר כתנאי לכניסה לממשלה.

איומים אלה מגיעים לאחר שבפגישה ממושכת בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו”ר מפלגת כולנו משה כחלון סוכמו כל סוגיות הליבה שעמדו על שולחן המשא ומתן הקואליציוני.

על פי הדיווח, בין הליכוד לכולנו אין מחלוקות מהותיות. בערוץ 2 דווח, כי הסוגיה היחידה שנותרה פתוחה בין נתניהו וכחלון היא האם להשאיר את מנהל התכנון במשרד הפנים או למסור אותו לכולנו – בתמורה לחבילת פיצויים שמנה לאריה דרעי.

העיתון ידיעות אחרונות מדווח הבוקר, כי ראש הממשלה הודיע לכחלון כי לאחר שוויתר על ראשות ועדת הכספים למשה גפני, יעניק לו את תיק מינהל התכנון שהיה חלק ממשרד הפנים. לפי הדיווח, תיק הפנים יישאר בידי הליכוד,  בעוד דרעי יזכה בפיצוי שמן – תיק הכלכלה, הנגב והגליל וירושלים.

בש”ס מתנגדים להצעה וממשיכים להתעקש על תיק הפנים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות