שחקנית על הליכודניקים: ביבי רק אומר “ערבים” והם יוצאים מהחורים

השחקנית ענת וקסמן התבטאה בסרט תיעודי ששודר בחדשות ערוץ 2 בגנות מצביעי הליכוד: "השוקולדים האלו צועקים 'רק ביבי! רק ביבי!'" • ח"כ מירי רגב על השחקנית ענת וקסמן: "שחצנית ואליטיסטית"
נחמן גור
כ"ד ניסן התשע"ה / 13.04.2015 13:35

השחקנית ענת וקסמן התבטאה בסרט תיעודי ששודר בחדשות ערוץ 2 בגנות מצביעי הליכוד – ועוררה סערה.

חברת הכנסת מירי רגב תקפה הבוקר (שני) את וקסמן באופן אישי, כשכתבה ברשתות החברתיות: “ענת וקסמן שחצנית ואליטיסטית. חוץ מאשר לקרוא לנו עכברים, היא כינתה אותנו בכל כינוי אפשרי. מעניין איזו גבינה נתנו לה להריח, שגרמה לה לצאת מהמחבוא שלה ולחשוף את הדמות היהירה והגזענית שלה”.

“די נמאסתם, תלמדו לקבל את החלטת הרוב”, כתבה רגב, “אנחנו הליכודניקים, הליכוד בראשותו של נתניהו, נמשיך לפעול למען עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל”.

שר התחבורה ישראל כ”ץ כתב בתגובה לדברים בחשבון הפייסבוק שלו: “בושה שמדינת ישראל מסבסדת אנשים מסוגה של שחקנית התיאטרון, ענת וקסמן, שמכנה את תומכי הליכוד בשלל ביטויים גזעניים ומעליבים. לצערי היא מייצגת נגע שקיים בחברה הישראלית. מ-1977 ועד היום הם לא למדו כלום”.

אמש שודר בחדשות 2 קטע מסרט תיעודי של העיתונאי דני קושמרו, אשר מנסה לבחון את השסע בחברה הישראלית בעקבות תוצאות הבחירות.

וקסמן תקפה בסרט את ראש הממשלה נתניהו: “אני לא אמליך לעצמי כזה מנהיג… זה המלך ש… האשכנזי, העלק נאור, עם המבטא האמריקני עם הנאומים האלו…יושב וכותב נאומים וסרטונים”.

וקסמן קשרה את ההצבעה לנתניהו ל’סרטון השוקולד’ המפורסם, והסבירה: “זה האלו שצועקים ‘רק ביבי! רק ביבי!’ וקללה. ‘רק ביבי! תן לי רק ביבי!’. זה נורא פשוט באיזשהו אופן”.

בתשובה לשאלה כיצד נתניהו משכנע את אותם אנשים להצביע לו, אמרה וקסמן: “הוא לא צריך לשכנע אותם. את המשוכנעים לשכנע? הוא רק אומר ‘ערבים’ והם יוצאים מהחורים. אין עם מי לדבר בכלל”.

“שוב, אנחנו הבועתיים, התל-אביבים, אני מוכנה להכיל אתכם, בואו נדבר. אבל זה גדול עלינו. זה קשי יום…זה עמים אחרים, לצערי”, סיימה וקסמן את הדברים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות