המציאו שהרבי מויז’ניץ נגד תשדיר הדוגמניות? התשובה: מוזס מככב בחדש

אנשי הפלג הירושלמי הפיצו היום כי האדמו"ר מויז'ניץ הורה להפסיק את הפקת הסרטונים בכיכוב נשים • במטה ההסברה של יהדות התורה הכניסו להם אצבע בעין: הכוכב בתשדיר של הערב: הנציג של האדמו"ר
אריה ריבקינד
י"ט אדר התשע"ה / 09.03.2015 23:43

יום לא קל עבר היום על האדמו”ר מויז’ניץ: בצהרים הגיע האדמו”ר, חבר מועצת גדולי התורה של ‘אגודת ישראל’, אל ביתו של מנהיג ‘הפלג הירושלמי’, הגאון רבי שמואל אויערבאך, בשכונת שערי חסד בירושלים, כדי לשכנעו להורות לאנשיו להצביע ליהדות התורה.

הפגישה נמשכה כ-20 דקות, אולם עוד בטרם הסתיימה כבר תידרכו אנשי ‘הפלג’ כי היא “הסתיימה ללא תוצאות”.

בהמשך הפיצו אנשי הפלג הירושלמי, כך לטענת גורמים במטה ההסברה של יהדות התורה, כי האדמו”ר מויז’ניץ הורה, במהלך שיחה שקיים עם ח”כ יעקב ליצמן, להפסיק את הפקת הסרטונים בכיכוב נשים. מביתו של האדמו”ר הכחישו את “ההמצאה”, כלשונם.

במטה ההסברה של יהדות התורה לגלגו הערב הערב (שני) על השמועות, ובתגובה השיקו סרטון חדש בו מופיע לא אחר מאשר… ח”כ אליעזר מנחם מוזס, נציגו של האדמו”ר מויז’ניץ ברשימת יהדות התורה.

בסרטון נראים שחקן ושחקנית ‘מקטרים’ על מחירי החשמל היקרים בישראל, כאשר מן המסך מגיחים הח”כים מוזס ומקלב – ומגיבים.

ועוד סרטון:

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הפלג הירושלמי
    10/03/2015 14:33
    אלמוני
  1. אלו אנשים שהשקר הוא נדבך מרכזי באורח חייהם, כל מילה שהם אומרים וכל שמועה שהם מפיצים היא שקר באופן טבעי.
    כך גם מעצר של 3 עבריינים אלימים שהמשטרה הגיעה לעצור אותם בשל ונדליזם ומעשי בריונות, מעשים שנועדו לסייע לפלג להשתלט בכוח הזרוע על ישיבת פוניבז’, הפך להיות מעצר של “לומדי תורה” בעוון “לימוד תורה”, ועל זה יוצאים להפגין בלי טיפת בושה.
    כמה רוע, כמה צביעות, כמה שקר. להקיא שוב ושוב…