החברה מסין שאפל הכי מפחדת ממנה משיקה סמארטפון מדהים

Xiaomi הסינית השיקה את ה-Mi Note שאמור להתחרות באייפון 6 פלוס במזרח הרחוק • אפל טוענת כי Xiaomi מייצרת חיקויים של מוצרי אפל
שירות גלובס
כ"ד טבת התשע"ה / 15.01.2015 13:34

חברת הטכנולוגיה הסינית Xiaomi משיקה את סמארטפון הדגל שלה – Mi Note – פאבלט עם מסך בגודל 5.7 אינץ’ עם פיצ’רים טכנולוגיים מרשימים למדי.

הסמארטפון החדש אמור להוות תחרות לגלקסי נוט של סמסונג ואייפון 6 פלוס של אפל. האסטרטגיה של Xiaomi היא לייצר סמארטפונים ברמה גבוהה עם דגש על עיצוב איכותי – כמו אפל – ולמכור אותם בשוק במחיר נמוך בהרבה מהמכשירים של אפל.

החברה הסינית משכה תשומת לב מאפל, שחוששת ממנה וטוענת כי Xiaomi מייצרת חיקויים של מוצרי אפל. ג’וני איב, המעצב הראשי של אפל, הלך רחוק ואמר ש-Xiaomi גונבת מאפל.

המכשיר החדש של Xiaomi מציע זיכרון פנימי של 3 ג’יגה, סוללה חזקה במיוחד (3000mAh), מצלמה 13 מגה-פיקסל עם תצוגה של 1080p – במחיר של 370 דולר בלבד. עבור 520 דולר תוכלו לקנות את גרסת ה-Pro של המכשיר, הכוללת רזולוציית מסך של 1440p, זיכרון פנימי של 4 ג’יגה ומעבד חזק יותר. לשם ההשוואה, האייפון 6 פלוס, בעל ביצועים דומים, נמכר ב-749 דולר.

הסמארטפון של Xiaomi עובד עם מערכת ההפעלה אנדרואיד. החברה הסינית עוד לא משווקת את המכשירים שלה במערב, אולם היא מתחרה קשה באפל בשוקי המזרח.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות