מובילת המאבק נגד “הדרת נשים” – הצטרפה לכחלון

סגנית ראש העיר ירושלים, רחל עזריה הצטרפה היום לרשימת כולנו של משה כחלון • עזריה, יו"ר תנועת ירושלמים, ידועה כאחת ממובילות המאבק נגד "הדרת נשים"
נחמן וייס
ט"ו טבת התשע"ה / 06.01.2015 17:10

הרשימה מתארכת: יו”ר כולנו משה כחלון הציג היום מצטרפת נוספת לרשימתו לכנסת – סגנית ראש העיר ירושלים רחל עזריה.

עזריה,  יו”ר תנועת ‘ירושלמים’, מכהנת כאמור כסגנית ראש העיר ירושלים וכמשנה לענייני חינוך,  וידועה כאחת ממובילות המאבק נגד ‘הדרת נשים’, הגישה בג”צים נגד אי פרסום נשים על האוטובוסים בירושלים ונאבקה בקווי המהדרין.

בכולנו אמרו היום “רחל נלחמה כבר בהצלחה בעבר בקבוצות הכוח וההון ואין לנו ספק שהיא תהיה תוספת כוח משמעותית למאבק שננהל כנגדם בכנסת הבאה”.

עזריה כתבה  בדף הפייסבוק שלה: “לפני שבע שנים, כשעברנו תקופה מורכבת בירושלים, הבנתי שצריך לעשות מעשה. יחד עם שותפי לדרך בירושלמים, יצאנו למסע אל תוך הפוליטיקה הישראלית, כי הבנו ששם אפשר להשפיע ולשנות. ואתם לא מאמינים כמה ניתן לעשות: קיצרנו את החופש הגדול בגני הילדים, הוזלנו את הצהרונים, בנינו מעונות יום מסובסדים לתינוקות, סייענו למשפחות המילואימניקים, יצרנו את מהפכת האוכל הבריא בגנים, וכמובן ניצחנו במאבק נגד הדרת נשים.

“כשמשה כחלון שאל אותי לפני כמה זמן, מה הייתי רוצה לעשות לטובת משפחות בישראל, ידעתי מיד. להביא לכל הארץ את המהפכות שעשינו בירושלים, ולעשות עוד הרבה יותר. כי ברמה הארצית יש עוד המון אפשרויות ומנופי שינוי. מהכנסת אפשר להשלים את העבודה של העיריה. יש אינסוף עבודה, ואני יודעת איך לעשות אותה מתוך הנסיון שצברתי ב-7 השנים האחרונות.”

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כחלון: אכזבת הבחירות
    06/01/2015 17:18
    תמר
  1. המפלגה של כחלון תצא לדעתי מבוזה יותר מכל המפלגות, בליל של אנשים כל אחד עם כיוון אחר וכמובן מבחינה כלכלית המינוי האחרון של אדם שרק יוסיף גזירות על ״עמך״

  2. האם המפלגה החברתית כחלונית פוזלת לכיוון הדרת חרדים ודתיים (מוסלמים)???
    06/01/2015 19:23
    שרון
  3. האם המפלגה החברתית כחלונית פוזלת לכיוון הדרת חרדים ודתיים (מוסלמים)???
    מינוי שטעון הסבר ומוטב כמה שיותר מהר

  4. מטריד מאד
    06/01/2015 20:44
    קובי
  5. אנטי דתית בצורה בולטת

  6. משום מה כחלון נדבק לכל שונאי הדת
    07/01/2015 01:58
    כחלון=לפיד
  7. בבית שמש כחלון עובד עם מוטי כהן, שהוא השונא הגדול ביותר של הציבור החרדי.
    ראו הוזהרתם.

    אני מציע לחרדים להמשיך במחלוקות ובפיצולים כדי שיוכלו ליהנות מקדנציה נוספת של לפיד, פירון, כחלון, עזריה, מוטי כהן וכל שאר שונאי החרדים.

  8. כחלון אחראי להעלאת שווי השימוש לרכבים.....
    07/01/2015 07:52
    קובי
  9. מה שהביא לעליית מחירי הרכבים בארץ