החור של הגרוש: צרכנות בעין יומית • 10 החידושים היומיים

מזרון, מבצעים בסקאל, מגפיים, קפסולת כביסה, קולקציית מעילים מפנקים לילדים, מהפיכת מיחזור, מהפיכת התה הירוק של ויסוצקי, רשת חדשה לעיצוב חלל הרחצה, מארז מתנה חדש בסגנון "מחאת הסלפי"
תמי גיל
ד' טבת התשע"ה / 26.12.2014 11:27

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר מי שמבקש להשכים בבוקר, אחרי שנת לילה איכותית, על מזרון שמותאם לצרכיו הבריאותיים, כבר יודע כי עליו לבחור בעמינח.

מחלקת הפיתוח של עמינח דואגת להציג באופן מתמיד מזרנים חדשים ומשודרגים – מזרונים בריאותיים ואורטופדיים, העשויים חומרים איכותיים, אריגים נעימים ומפנקים, תפירה איכותית וגימור מוקפד. הגב זוכה לתשומת לב מיוחדת במזרנים של עמינח. המרכז הבריאותי המיוחד המצוי במזרן מצליח לתמוך במקום שבו מתמקד מרב משקל הגוף, ולמנוע את תופעת הערסל הכה נפוצה.

ועכשיו חברת עמינח יוצאת במבצע חורף, עד 800 שקל הנחת טרייד-אין על מגוון מזרני עמינח מומלץ להתאים למזרנים גם מיטות מרופדות עם מגוון של ראשים מרופדים במגוון בדים וצבעים מרהיבים.

סריג × ×-וטיקה לגברי×- מחיר 500 שח צילו×- ×-פרת ×-של (1) (Custom)

גרוש מחורר קבוצת סקאל מזמינה את הקהל הרחב, ליהנות מחגיגת מבצעים בימי מכירה מיוחדים לסוף השנה במותגי האופנה הבינלאומיים המובילים: אמפוריום, נאוטיקה, טימברלנד, ראלף לורן ועוד.

עד 50% הנחה על מגוון פריטים במותגי הענק היוקרתיים. בין הפריטים ניתן למצוא: חולצות פולו, חולצות מכופתרות, חולצות טי-שירט, שמלות פולו, ג’קטים, חצאיות, שמלות, גופיות, נעליים ועוד. ימי המכירה יתקיימו בין התאריכים: /14/1231-25 (יחצ חול).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר רשת גלי מציעה: מבצעי חורף לכל המשפחה – מגפיים ומגפונים לנשים: זוג שני ב 39.90 ₪. לא כולל האש פאפיס (הזול שביניהם).

בין הפריטים שבמבצע ניתן למצוא: מגפוני קרסול, מגפונים בגובה בינוני, בובה ברך ומעל לברך במגוון רחב של סגנונות ועיצובים, נעלי חורף לילדים החל מ: 79.90 ₪, נעלי ספורט לכל המשפחה: זוג שני ב 39.90 ₪ בלבד (הזול מביניהם), מגוון נרחב של נעלי ספורט אופנתיות לנשים, גברים וילדים, נעלי ספורט עם אורות מהבהבים בסוליה לילדים ועוד ומגוון נעלי גברים ב 199.90 ₪ – 299.90 ₪ (צילום: מנחם עוז).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר מותג הכביסה המוביל “פרסיל” מציג את החידוש הבא בתחום הכביסה–הקפסולה עם הפעולה הכפולה. המוצר מבוסס על טכנולוגיה ייחודית שפותחה במעבדות האיכות של חברת הנקל, גרמניה.

הקפסולה מכילה 2 תאים של ג’ל כביסה מרוכז: הג’ל הכחול מסיר כתמים אקטיבי, הפועל במגע ישיר עם הכביסה המלוכלכת. הג’ל הירוק מבטיח ניקיון בוהק של הבגדים לתוצאה מקסימלית. אופן השימוש: מכניסים קפסולה אחת לתוך תוף מכונת הכביסה – קפסולה אחת מספיקה למכונה מלאה של כביסה אחת (5 ק”ג).

הקפסולה לא משאירה סימנים על הבגדים או בתוך מכונת הכביסה, כפי שקורה לעיתים עם אבקת כביסה. עד סוף החודש פרסיל סופר קאפס במבצע מיוחד: מחיר היכרות של  19.90 ₪ בלבד.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר עונת החורף, מחזירה את מייבש הכביסה ומוצרי הניקיון למייבש לקדמת מדף מוצרי הכביסה. סנו מקסימה למייבש, הינו מוצר המתאים בדיוק למעוניינים בכביסה רכה ומבושמת.

את סנו מקסימה למייבש מרססים ישירות על הבגדים, לקראת סוף פעולת הייבוש ונהנים מכביסה רכה וריחנית. לסנו מקסימה למייבש, 4 ניחוחות תואמים למרככי הכביסה של סנו: סנסיטיב, אולטרא פרש, מאסק ולבנדר. להשגת אפקט בישום מקסימלי של הכביסה, מומלץ גם לרסס לתוך ארון הבגדים, או על הכביסה התלויה על חבלי הכביסה.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר לרגל פתיחתו הרשמית של החורף, רשת האופנה לילדים KIWI, מציעה קולקציית מעילים מפנקים ומחממים, לחורף 2014/15 – זה בדיוק הזמן לצייד את הקטנטנים ולדאוג להם לחורף חם ומפנק.

קולקציית המעילים של רשת KIWI מציגה תרגום למגמות האופנה ולטרנדים הבינלאומיים המובילים לחורף, כדוגמת הטרנד הצבאי, מעילי ניילון, מנומרים ועוד… שישתלבו נהדר מעל חולצה ארוכה, סריג ואפילו קרדיגן בדרך לבית הספר או לאירוע המתקיים בערב. טיפ המעצבת: “החורף נפתח בסערה והדאגה הראשונה היא שמירה על חום ילדנו.

ברשת קיווי מעילים מושלמים, מפנקים ומחממים תוך הקפדה ושמירה על טרנדיות ואופנתיות בלתי נשכחת”. מידות: 14-nb , מחיר : החל מ 99 ₪ (צילום: רייצל קליימן).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר ישראל מובילה מהפיכת מיחזור ראשונה מסוגה בעולם: 11 אלף אריזות ישנות של ספוג פלסטיק שהגנו על מוצרי חשמל חדשים שנמכרו לאחרונה בחנויות הפכו למשטחי בטיחות שיגנו על ילדים מפגיעות בגינות חדשות שהוקמו באשדוד, פתח תקוה ובאר שבע.

ספוג הפלסטיק, המגן על מחשבים, מקררים ומכשירי חשמל חדשים אחרים מפני פגיעה בהובלה, נחשב בכל העולם למטרד אקולוגי מאחר ופסולת זו אינה ממוחזרת בשל עלויות כלכליות גבוהות, נפח גבוה ומשקל נמוך. חברת “פשוט ירוק”, העוסקת בדשא סינתטי ומוצרים אקולוגיים, פיתחה שיטה מיוחדת לעיבוד האריזות והפיכתה למשטחי בטיחות כשכבת מגן בגני שעשועים, גני ילדים, גנים ציבוריים וגנים פרטיים.

לצורך כך הוקם מפעל בשם “שוק פאד”, שמשמעו בולם זעזועים, שהחל ביצור חומרי גלם לפרויקטים הראשונים. הגינות הראשונות שהוקמו בעזרת המוצר החדש הם באשדוד, גינה במרפסת החיצונית של מוזיאון עולם הילד “לונדע” בבאר שבע ובגן ילדים בפתח תקוה.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר חברת ויסוצקי, המובילה בשנים האחרונות את מהפיכת התה הירוק, פונה לקהל הילדים בישראל ומשיקה קטגוריה חדשה של חליטות צמחים ופירות ללא קפאין לילדים תחת השם “ויסוצקידס”.

הסדרה כוללת שלושה טעמים המותאמים במיוחד לילדים: ענבים, נענע ופטל. כל מוצרי הסדרה הינם ללא קפאין ועשויים מרכיבים טבעיים בלבד. מתיקות טבעית מעודנת. כהורים, אנחנו משקיעים זמן ומחשבה כדי להבטיח תזונה בריאה לילדנו: דואגים שהם יצרכו מספיק סידן, מספיק ירקות ולא יאכלו יותר מידי ממתקים.

אך מה לגבי שתייה? לא תמיד אנחנו זוכרים לעקוב אחרי השתייה של ילדינו, לוודא שהם שותים מספיק ושהם בוחרים במשקאות בריאים. שוק המשקאות לילדים מציע בעיקר משקאות עתירי סוכר המכילים 3-5 כפיות סוכר לכוס, החל מתרכיזים ומשקאות קלים וכלה בשוקו. חליטות ויסוצקידס מהוות תחליף בריא לתרכיזים, ולמשקאות ממותקים עתירי סוכר.

במיוחד לילדים – ללא קפאין ובטעמים אהובים. כשרות: בד”ץ מהדרין בראשות הגר”א רובין שליט”א, מחיר מומלץ: 16 ש”ח לאריזה (המחיר נקבע על ידי הקמעונאי).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר רשת חדשה לעיצוב חלל הרחצה בהתאמה אישית: רשת באטיו. הרשת החלה להפעיל שני סניפים באזורי העיצוב המובילים בישראל והיא מתמחה בעיצוב חלל הרחצה בהתאמה אישית.

הרשת משווקת ומייצרת ארונות אמבטיה בהתאמה אישית לחלל הרחצה, והיא  פונה ללקוח הפרטי המשפץ את חדר האמבטיה וכן לקהל רוכשי הדירות החדשות. במקביל המותג פונה לשגרירים הנמצאים בקשר עם הלקוח הפוטנציאלי דהיינו – מעצבי הפנים, אדריכלים וקבלנים.

בימים אלה נפתחו שני סניפי הרשת הכוללים אולמות תצוגה מרשימים: ברחוב הלח”י 27 בני – ברק וברחוב האצ”ל 1 באזור התעשייה בראשון לציון. עד סוף שנת 2015 מתכננת הרשת לפתוח עוד שני סניפים נוספים ומתעניינת בימים אלו באזור התעשייה פולג בנתניה.

ייחודיות המותג batio, היא בהתאמה האישית ללקוח, באמצעות פגישות אישיות עם מעצבות הפנים של המותג, שהתמקצעו בתכנון ועיצוב חלל הרחצה בהתאמה אישית וביכולתן לתת מענה פרטני לכל לקוח לפי צרכיו ותקציבו. באולמות התצוגה ניתן לבחור בנוסף לארון האמבטיה את כלל המוצרים המשלימים לחלל הרחצה- מראה, כיור, משטח עליון, ברז, מקלחון ואביזרים נלווים (צילום: אסף לוי).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר מארז מתנה חדש בסגנון “מחאת הסלפי”: בואו נפגש… ולא רק באון-ליין.

עובדי אנד ג’וי הכינו מארז מתנה “סמארט-בוקס”הקורא להניח את המסכים בצד ולהיות ביחד כמו פעם. עובדי סטודיו אנד-ג’וי בפארק אפק בראש העין, אנשים עם מוגבלות שעובדים למחייתם ומייצרים אריזות שי ופרחים, עיצבו מארז שי חדש “סמארט-בוקס” שמעוצב כמו סמארטפון.

המארז הוא הזמנה לחברים, בני משפחה, עמיתים לעבודה ולקוחות להניח את הטכנולוגיה בצד ולחזור לחיות את החיים האמיתיים: “דווקא עכשיו, כשיש לנו אינסוף אפשרויות לתקשר מרחוק, בואו ננסה נמצא דרכים להתקרב, לחזק את הקשר. בואו ניפגש …. ולא רק באון ליין, ונשמור על הדבר היחיד שבאמת חשוב בחיים – הקשר הטוב בינינו”.

את המארז ניתן למתג באופן אישי או בשם החברה ולמלא אותו בדברי מתיקה והפתעות. למארז מצורף מסר שהוא עוצב והוכן על ידי אנשים עם צרכים מיוחדים, כך שהמקבל חש שותף לתרומה לקהילה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות