שוטרים פשטו על משרדי עוצמה יהודית • בן ארי: משטרה מטומטמת

בלשי המשטרה פשטו הערב על משרדי מפלגת 'עוצמה יהודית' של ד"ר מיכאל בן ארי, כחלק מהחקירה כנגד ארגון להב"ה ופעיליו • בן ארי: "התנהלות של משטרים אפלים. עוד מהלך של אובדן עשתונות"
שי ויספיש
כ"ו כסלו התשע"ה / 17.12.2014 22:28

כוחות משטרה פשטו הערב (רביעי) על משרדי מפלגת ‘עוצמה יהודית’ של הח”כ לשעבר ד”ר מיכאל בן ארי, הממוקמים בירושלים, וערכו חיפוש במקום.

מהמשטרה נמסר, כי הפשיטה היא חלק מפעילות חקירה גלויה של בלשי היחידה המרכזית ופשיעה לאומנית, בבתי פעילי ומשרדי ארגון להב”ה, ובמקומות בהם פעל הארגון.

בתגובה מסר בן ארי: “עוד מהלך של אובדן עשתונות של משטרה פוליטית”. לטענתו, המשטרה “מבקשת להתערב בבחירות”.

“משטרה מטומטמת”, כתב בן ארי בדף הפייסבוק שלו. וטען כי זו “התנהלות של משטרים אפלים”.

“לאחר המעצר השערורייתי של בנצי (גופשטיין-ש.ו.) ועשרה פעילי להבה, כחלק ממהלך של סתימת פיות בשירות זהבה כיבוש (כינוי לזהבה גלאון – ש.ו.), בית המשפט המחוזי החטיף היום סטירת לחי למשטרה”, הוא כותב בהתייחסו לדברי השופט בדיון שהתנהל היום על הארכת מעצרם של פעילי להב”ה שנעצרו. בדיון נזף השופט במשטרה.

גופשטיין

“עכשיו הם מחפשים ׳ראיות חדשות׳ במשרדים שלי בירושלים”, ממשיך בן ארי. “אני לא מופתע, מי שלא נוגע בזועבי, רודף את מי שיעשה סוף לתופעת הזועבי”.

לדבריו, “עכשיו הם עושים לי חשק להיות השר לביטחון פנים. לנקות את אורוות המשטרה מהדוגמנים נוסח דנינו. להתחיל לטפל באויבים האמיתיים ולא בבטונדות”.

בן ארי מסיים: “אני בז למי שנתן את ההוראה להתערב באופן בוטה במערכת הבחירות. ממשיכים במלוא הכח”.

מוקדם יותר התקיים, כאמור, דיון בבית משפט המחוזי בירושלים על מעצרם של פעילי להב”ה.

השופט רם וינוגרד תקף את התנהלות המשטרה וכתב: “ככלל ניתן לומר שהחלק הארי של החומר מתבסס על הנחת מוצא שספק רב אם ניתן להניח שהיא אכן מקימה עבירה, עצם הקביעה נגד התבוללות בוודאי שאינה מקימה עבירה, אלא אם כן מתקיימת גם האפשרות הממשית שהיא תביא לעשיית מעשי אלימות”.

עצורה אחד שוחררה כבר הערב. ששה פעילים נוספים ישתחררו מחר, והשופט סירב להאריך את מעצרם בנימוק כי מדובר בראיות גבוליות.

עוצמה יהודית

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות