בין הנחקרים בעיריית רמת גן: ראש העיר והבן של ג’ודי מוזס

בית המשפט השלום בראשון לציון התיר לפרסם כי בין החשודים בפרשת השחיתות בעיריית רמת גן, נמצאים ראש העיר ישראל זינגר, ונמרוד ניר - בנה של אשת התקשורת ג'ודי ניר מוזס • נשלחו למעצר בית של שבעה ימים
נחמן וייס
כ"ג כסלו התשע"ה / 15.12.2014 19:05

בין החשודים בפרשת השחיתות בעיריית רמת גן, נמצא ראש העיר ישראל זינגר, ואיש הפירסום נמרוד ניר – בנה מנישואים קודמים של ג’ודי שלום ניר מוזס, רעייתו של השר סילבן שלום.

זינגר חשוד במרמה, הפרת אמונים ועבירות לפי חוקי הלבנת הון ומימון בחירות. בית משפט השלום בראשון לציון, הרחיק אותו ל-15 ימים מהעירייה, וגזר עליו 7 ימי מעצר בית. בנוסף נדרש להפקיד ערבות בסך 50 אלף שקל. 

ניר, הבעלים של חברת ‘דה בריף’, עבד בקמפיין של זינגר לראשות העיר, והוא חשוד במתן שוחד, קבלת דבר במרמה, שוחד בחירות ורישום כוזב במסמכי תאגיד. על פי החשד הוא קיבל הבטחות לקבלת עבודות פרסום ומיזמים בעירייה אחרי הבחירות. ניר נשלח גם הוא לשבעה ימי מעצר בית.

חשודים נוספים הם עו”ד אריאל למפל, שגם שימש כיועץ בקמפיין של זינגר, מנהל האגף פיקוח הבניה ברמת גן יוסי מזרחי, אלי צמח חסון ממחלקת התברואה בעירייה, ויעקב סבן. הם חשודים  בלקיחת שוחד, קבלת דבר במירמה, העלמת מס, תיווך שוחד, שוחד בחירות ועוד עבירות.

עו”ד ינון סרטל, פרקליטו של זינגר, מסר: “זינגר נחקר היום, ואנחנו בטוחים שלאחר שהדברים יתבררו יגלו שאין דבר וחצי דבר. אני מקווה שגם יהיה עניין ציבורי כזה גדול, גם כשיתברר כשאין כלום.

“האיש נקי הכפיים הזה, היה נקי כפיים וכך נשאר. הוא לא אדם מושחת ולא ביצע שום עבירה. אני חושב שצריך לברר את החשדות הללו. הוא אמר לי שהוא שיתף פעולה, ענה לחוקרים לשאלותיהם וכך ימשיך. זה לא דבר נעים שמגיעים בבוקר ועוצרים אותך, אבל הוא מאמין בחפותו”. 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות