הזמרים בני וגד אלבז כמעט נחטפו בבית הקפה בסידני: “נס חנוכה”

הזמרים בני וגד אלבז, הנמצאים בסבב הופעות במזרח הרחוק, עזבו את בית הקפה בסידני דקות ספורות לפני שהחל אירוע החטיפה • בני אלבז: "נס חנוכה, אין משפט אחר"
אליעזר היון
כ"ג כסלו התשע"ה / 15.12.2014 10:15

נס החנוכה שלהם: הזמרים בני וגד אלבז ניצלו מפיגוע החטיפה שארע הבוקר בבית הקפה ‘לינדט’ בסידני שבאוסטרליה.

בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו כתב בני אלבז: “כמה דקות לפני החטיפה בבית הקפה בסידני, יצאנו משם כל החברים, אחרי שישבנו שעה ורבע. אחרי כמה דקות זה קרה! נס חנוכה, אין משפט אחר!”

שני הזמרים, הנמצאים בסבב הופעות במזרח הרחוק, הופיעו אתמול בלילה בפני קהל יהודי באודיטוריום של אוניברסיטת NSW בבונדי ביץ’. משם הם המריאו לסינגפור.

מנהלו האישי של גד אלבז שלומי כהן מסר בתגובה: “בעקבות ריבוי הפניות לשלומם של בני וגד אלבז –  גד ובני נמצאים בסבב מופעי החנוכה בעולם שהתחיל בסידני אוסטרליה וממשיך למלבורן, סינגפור ומשם לארה”ב – למופע הגדול של גד אלבז במוצאי שבת הקרוב בניו יורק.

“גד ובני אלבז וצוות הלהקה נכנסו לבית הקפה כדי לקנות שתיה וממש דקות אחדות לאחר שיצאו התרחשה התקרית”.

בראיון רדיו אמר בני אלבז, כי נקבעה פגישה בינו לבין רב של חב”ד בסידני, וכי בגלל הפגישה המתוכננת הם יצאו מהמסעדה דקות לפני האירוע.

הארוע בסידני החל  סמוך לשעה 10 בבוקר (שעון אוסטרליה) כאשר מחבל חמוש השתלט על בית קפה בכיכר מרטין שבלב העיר סידני שבאוסטרליה, ומחזיק במקום כ-40 בני ערובה.

בשידורי הטלוויזיה המקומית נראו לפחות ארבעה בני ערובה שאולצו להתקרב לחלון הראווה של בית הקפה, עליו הוצג דגל שחור עם כיתוב לבן בערבית, שמזכיר את זה שמשמש את ארגון דאעש. עם זאת, כלי תקשורת באוסטרליה הדגישו כי הדגל אינו הסמל של דאעש.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות