112 מיליון שקל להתיישבות • ליצמן תמך: “נצביע הפוך מיש עתיד”

ועדת הכספים המשיכה היום בהעברות התקציביות, ואישרה 112 מיליון שקלים לחטיבה להתיישבות בתמיכת ליצמן • איציק כהן שהתנגד נעדר מהדיון • בנוסף אושרו 70 מיליון לחינוך החרדי • ומה יקרה בקואליציה הבאה?
י"ז כסלו התשע"ה / 09.12.2014 16:09

איפה הכסף? גם לאחר שהכנסת התפזרה, וועדות הכנסת ממשיכות בפעילות חלקית, וגם ועדת הכספים התכנסה היום שוב לדיון להעברות תקציביות נוספות שלא אושרו אתמול.

בדיון היום אושרו העברת 112 מיליון שקל לחטיבה להתיישבות, בתמיכת ח”כ יעקב ליצמן, לאחר שאמש לא היה רוב להעברה בשל התנגדות של ח”כ איציק כהן, שנעדר היום מהוועדה.

בנוסף אישרה הוועדה 70 מיליון שקל למוסדות חינוך חרדים, 37.7 למעין החינוך התורני של ש”ס ו-27 מיליון לחינוך העצמאי. ההעברה הזאת הייתה אמורה להיות מאושרת כבר אתמול, אלא שהתברר כי דפי התקציב הזה משום מה לא נמסרו אתמול לחברי הוועדה, ולכן הצביעו עליהם שוב.

ח”כ עופר שלח טען בדיון כי צריך לפטר את הפקיד שטעה.

ח”כ דב חנין מחד”ש, טען שיש שאלה האם ניתן לקבל החלטה כזו “רגע לאחר שהכנסת התפזרה”. לדבריו, “מדובר בהחלטה נגועה פוליטית”.

ח”כ בועז טופורובסקי מיש עתיד ביקש לקיים התייעצות סיעתית, אך ח”כ גילה גמליאל מהליכוד הזכירה לו כי “לפיד, השר שלך, הוא מי שהגיש את הפניות”.

ליצמן הסביר את תמיכתו בראיון לערוץ 7: “הודענו מראש שנצביע הפוך מ’יש עתיד’, והבטחנו שעד לבחירות לא ניתן יד להפלת הממשלה. זה לא אומר כלום לאחרי הבחירות”.

לדבריו, לגבי קואליציה עתידית, אין להם בעיה לא עם בוז’י, לא עם נתניהו ואפילו לא עם בנט.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות