כך יחולקו המיליונים של הטייקון שנעלם בין האישה והמשפחה

הוא פרץ אל חיי הירושלמים כרוח סערה, הבטיח להציל את קבוצת הכדורגל המקומית, תרם לישיבות ולארגונים חרדיים, נפגש עם גדולי תורה ואז יום אחד, יצא אל הים - ופשוט נעלם • כעת הגיעו אמו ורעייתו להסכם על חלוקת הרכוש
יוני גרין
ב' כסלו התשע"ה / 24.11.2014 09:49

איש העסקים גומא אגייר, פרץ יום אחד, לפני כמה שנים, אל חיי הירושלמים כרוח סערה, הבטיח להציל את קבוצת הכדורגל המקומית, תרם לישיבות ולארגונים חרדיים, נפגש עם גדולי תורה – ואז, יום אחד, כלעומת שבא, נעלם.

הוא יצא בחודש יוני 2012 בסירה אל אגם פורט לורדייל שבפלורידה – ומאז לא שב. כל הניסיונות לגלות מה עלה בגורלו – עלו בתוהו.

בשבוע שעבר, שנתיים וחצי אחרי שנעלם, אישר בית המשפט בפלורידה את הסכם הפשרה שאליו הגיעו ג’יימי אגייאר, אשתו של גומא, עם אמו ואחיותיו של גומא, אלן, אדריאנה ואנג’ליקה, כך מדווח הבוקר (שני) העיתון ‘ידיעות אחרונות’.

ההסכם מסדיר את חלוקת רכושו של איש העסקים בין בני המשפחה. הסכסוך בין הצדדים פרץ עם היעלמותו של אגייאר, לאחר שכל צד תבע לקבל לרשותו את כל רכושו, שנאמד בעשרות מיליוני דולרים.

המאבק המשפטי בין האם והאישה לווה בהאשמות חריפות מצד ג’יימי אגייאר, שטענה שחמותה ביקשה להפריד בינה לבין בעלה. האם, אלן אגייאר, טענה לעומת זאת, כי גומא יצא נסער מביתו והפליג ללב ים אחרי שג’יימי הודיעה לו שהחליטה להתגרש ממנו, טענה שג’יימי מכחישה עד היום מכל וכל.

על פי ההסכם שהושג כעת, ג’יימי אגייאר, שיוצגה על ידי עו”ד אפי אברמזון, תקבל לידיה את הפנטהאוז הענק והמפואר בשכונת ממילא, ששופץ ועוצב בכסף רב. האם אלן ושתי האחיות של גומא, שיוצגו על ידי עו”ד מאיר הלר, יקבלו שמונה דירות שהיו בבעלותו בשכונת ימין משה וברובע היהודי.

על פי הערכת שמאי, שמונת הנכסים שווים 27 מיליון דולר והבית בממילא שווה 17 מיליון דולר.

כ־15 נכסים אחרים של אגאייר יחולקו בצורה הבאה: שליש מהנכסים יעברו לבעלות האישה, שליש יעברו לארבעת ילדיו והשליש האחרון יימסר לאם ולאחיות. מכירת כל הנכסים תעבור לטיפולו של עו”ד הלר, שיהיה מנהל העיזבון.

בקרוב יפנו הצדדים לבתי המשפט בישראל, אשר בהם הוגשו תביעות מקבילות לתביעות שהוגשו לבית המשפט בפלורידה, כדי שיאשרו אף הם את הסכם הפשרה.

על פי הדיווח ב’ידיעות אחרונות, צפוי במקביל בית המשפט בפלורידה להכריז בימים הקרובים על מותו של גומא. עורכי דינם של הצדדים לא הגיבו לידיעה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות