ערוץ הכנסת נגד דרעי: “הסקרים אמינים. הסוקר לא עובד עם בנט”

יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי תקף את ערוץ הכנסת ואת הסוקר מנחם לזר מ'פאנלס פוליטיקס' - שלטענת דרעי עובד עם יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט • בערוץ דוחים את הטענות ומגבים את הסוקר
שלומי צור
ד' חשון התשע"ה / 28.10.2014 19:52

המאבק על הסקרים: יו”ר ש”ס ח”כ אריה דרעי האשים היום (שלישי) במהלך ראיון שהעניק לתכנית ‘מה בוער’ עם רזי ברקאי בגלי צה”ל את ערוץ הכנסת, סקריו וסוקריו, כאילו הם מוטים “וכי זה לא תפקידו של ערוץ הכנסת”, לבצע סקרים.

דרעי גם האשים את הסוקר מנחם לזר מ’פאנלס פוליטיקס’, כי הוא עובד עם יו”ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, וטען כי “הנושא הזה בבדיקה”.

בתגובה אומרים בערוץ הכנסת לחרדים10: “ערוץ הכנסת עורך מידי שבוע סקרי דעת קהל אמינים ורציניים בנושאים שעל סדר היום באמצעות ד”ר מינה צמח ומכון מדגם וגם באמצעות מכון פאנלס פוליטיקס”.

בהתייחס לטענות כלפי מנחם לזר – בערוץ הכנסת דחו את הטענות והדגישו: “נבהיר כי הסוקר מנחם לזר איננו עובד עם השר בנט”.

ביקשנו גם את תגובת מנחם לזר, אך היא טרם נתקבלה.

וכך התנהל הראיון עם דרעי:

ברקאי: אני רואה סקרים, אתם מתכוונים לכם…

דרעי: לא, אתה טועה טעות מוחלטת. הסקר האחרון שמונח על שולחני, ש”ס מקבלת 11 מנדטים.

ברקאי: מי עשה אותו?

דרעי: מינה צמח ומנו גבע.

ברקאי: אני ראיתי סקר שפורסם, ובטח כבר הביאו אותו לעיונך, ופורסם בערוץ הכנסת לפני עשרה ימים, ובו נאמר כי אלי ישי מכה באריה דרעי, הוא יחזור להיות יו”ר ש”ס.

דרעי: טוב, תראה, רזי, אני מכבד אותך מאד, אבל עם כל הכבוד זו לא שאלה, זה לא הנושא שעומד על הפרק. אני יו”ר תנועת ש”ס, ש”ס מקבלת 11 מנדטים, וערוץ הכנסת, שלפי דעתי גם עשה מעשה שלא ייעשה, זה לא תפקידו של ערוץ הכנסת…

ברקאי: אריה, אם זה היה סקר הפוך לא היית אומר שזה לא התפקיד של ערוץ הכנסת. מדובר בסוקר לגמרי אובייקטיבי…

דרעי: לא אובייקטיבי, הסוקר הזה… הנושא הזה בבדיקה… הסוקר הזה הוא איש שעבד – ועדיין עובד – עם בנט וקשור עם בנט, הוא עושה סקרים באינטרנט ולציבור שלנו אין שום קשר לאינטרנט, ולכן בכל פעם מר בנט מקבל שם 18 מנדטים ושלנו… יש שתי גישות היום. .. היום כמעט כל הסוקרים עובדים על פי אינטרנט.

יצוין כי בראיון טען דרעי כי הסקר של מינה צמח ומנו גבע מעניק לש”ס 11 מנדטים, אולם סקר שכזה לא פורסם. בקשתנו מדוברו של דרעי לקבל את הסקר, לא נענתה עד כה.

יצוי,ן כי בסקר שפורסם לפני ארבעה ימים ב’מעריב השבוע’ – שנערך על ידי מכון המחקר פאנלס פוליטיקס בראשות מנחם לזר, מקבלת תנועת שס 7 מנדטים בלבד, בעוד יהדות התורה זוכה ל-8 מנדטים.

לפי סקר חדשות 10 שנערך על ידי פרויקט המדגם בפיקוחו של פרופסור קמיל פוקס עבור התכנית ‘המטה’ – ופורסם לפני חמישה ימים – ש”ס מקבלת שמונה מנדטים, ויהדות התורה שבעה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות