ליברמן: ‘דבריו של דרעי על העולים – האמירה הכי אנטישמית ששמעתי’

יו"ר ישראל ביתנו תקף את דרעי על התבטאותו נגד העולים: "אמירתו של דרעי על כך שספק אם נשארו יהודים בחבר העמים - גזענית ואנטישמית" • "ביומיים הקרובים אקיים עשרות פגישות. אם לא נצליח למצות את המהלכים השבוע, כנראה שהמפלגות הגדולות יצליחו לקחת אותנו לבחירות"
יוני גרין
ד' כסלו התש"פ / 02.12.2019 15:40

יו”ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, אמר היום (שני), בפתח ישיבת הסיעה כי לא יחתום לאף אחד מהמועמדים, אלא “אם זה מיועד עבור ממשלת אחדות”.

בפתח דבריו אמר ליברמן: “אנחנו רוצים רק ממשלת אחדות. מה שאנחנו רואים בליכוד ובכחול לבן זה רק משחק האשמות. הנושא של החתימות זה עוד אבן שאנחנו מנסים להפוך. רק לא נמשוך זמן סתם: אם נבין ששתי המפלגות לא רוצות ממשלת אחדות, לא נחתום ולא נבזבז זמן. הדבר הכי נוח מבחינתנו היה להצטרף לממשלה צרה, גם עם נתניהו, גם עם גנץ”.

הוא הבהיר: “הייתי מקבל הכל, כולל תפקיד סגן ראש הממשלה. לא הלכנו על זה כי מדינת ישראל זקוקה רק לממשלת אחדות. לכן אני אמשיך במאמציי, ביומיים הקרובים אקיים עשרות פגישות. אם לא נצליח למצות את המהלכים השבוע, כנראה שהמפלגות הגדולות יצליחו לקחת אותנו לבחירות”.

יו”ר ישראל ביתנו גם תקף בחריפות את יו”ר ש”ס, על אמירתו אמש כי העולים מברית המועצות “לא עובדים ולא משלמים מיסים” – ואמר: “מעולם לא שמעתי אמירה כזאת אנטישמית כמו האמירה של דרעי בעמוד הפייסבוק שלו. שליברמן דרש שני מיליארד שקלים עבור הפנסיונרים מברית המועצות שלא עובדים ולא משלמים מיסים. זה שקר גזעני גס. דרשנו עבור כל הגמלאים. גם אמירתו של דרעי על כך שספק אם נשארו יהודים בחבר העמים – גזענית ואנטישמית.

“מה שמדהים אותי זה שכל ראשי הקואליציה שותקים. אני אומר לעולים – כשתלכו לקלפי פעם נוספת, תזכרו את השתיקה הזאת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות