גורמים בסביבת ביבי: שוקל להציע לנפתלי בנט את תפקיד שר הביטחון

אחרי שעמית סגל חשף ב'אולפן שישי' כי בלשכת ראש הממשלה נשקלת ברצינות רבה האפשרות למנות את בנט מחדש לחבר בממשלה - בסביבתו של ראש הממשלה מאשרים את קיום המגעים
אריה ריבקינד
ד' חשון התש"פ / 02.11.2019 19:27

מהפך ביחסים: בסביבתו של ראש הממשלה אומרים הערב (מוצאי שבת) כי נתניהו שוקל להציע לנפתלי בנט את תפקיד שר הביטחון וכי המגעים נמצאים בשלב מתקדם. כך דיווח הערב אנה רייבה ברסקי ב’מעריב’.

אמש שדיווח הפרשן הפוליטי הבכיר עמית סגל בתוכנית ‘אולפן שישי’ בחדשות 12 כי ראש הממשלה מתכוון למנות את בנט לתפקיד שר – חצי שנה לאחר שפוטר מתפקידו כשר החינוך.

בדיווח נאמר כי בלשכת ראש הממשלה נשקלת ברצינות רבה האפשרות למנות את בנט מחדש לחבר בממשלה.

בין ראש הממשלה לחבר הכנסת מהימין החדש נפתלי בנט, חלה בתקופה האחרונה התהדקות משמעותית מאוד ביחסים. השניים מקיימים פגישות ואף משוחחים בטלפון פעמים רבות.

בתגובה לפרסום אמר בנט בפגוש את העיתונות: “לא קיבלתי הצעה מראש הממשלה להיות שר. אם תגיע הצעה מראש הממשלה לתפקיד שר – אשקול אותה”. בנט הוסיף הערב “אפגש עם גנץ בכל זמן ובכל מקום כדי לשכנע את גנץ כדי להקים ממשלה עם נתניהו. אם לא נקים ממשלה בתוך השבועיים שנותרו – נלך לבחירות”.

על רקע סבב ההסלמה וירי הרקטות אמש מרצועת עזה, כתב בנט ברשתות החברתיות, כי נדרשת ממשלת אחדות.

“‏ישראל במצב חירום לאומי. לא ניתן יהיה לדחות לאורך זמן את טיפול השורש הנדרש בעזה, זאת במקביל לבלימת הצבת טבעת הטילים של איראן סביב ישראל. אסור שישראל תצא לסיבוב בחירות שלישי שישתק אותנו וימנע פעילות ביטחונית ואזרחית דחופה. מעל כולם, נתניהו וגנץ כאחד, להתפשר ולהקים ממשלה בהקדם”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות