השליח של חב”ד חשף על התל אביבים משהו שלא באמת ידעתם

בדרשת 'שבת שובה' של הרב יוסף גרליצקי, רב מרכז העיר תל אביב-יפו, הוא הכריז: "חס ושלום להגדיר את העיר תל-אביב כ'עיר הנידחת', זוהי עיר שגרים בה מאות אלפי יהודים כן-ירבו, שכל אחד מהם הוא קדוש ויקר, מלא מצוות כרימון"
יוסף גרינבוים
ז' תשרי התש"פ / 06.10.2019 15:21

מאות אנשים ונשים התאספו אמש בבית-הכנסת חב”ד ‘גאולת ישראל’ שבלב תל-אביב, כדי לשמוע את דרשת ‘שבת שובה’ של הרב יוסף גרליצקי, רב מרכז העיר תל אביב-יפו והשליח הראשי של הרבי מליובאוויטש זצ”ל לתל אביב.

בדרשה הכריז הרב: “חס ושלום להגדיר את העיר תל-אביב כ’עיר הנידחת’, זוהי עיר שגרים בה מאות אלפי יהודים כן-ירבו, שכל אחד מהם הוא קדוש ויקר, מלא מצוות כרימון, בבת-עינו של הקדוש-ברוך-הוא!”

הרב גרליצקי סיפר על התעוררות רוחנית אותה הוא חווה מידי יום בתקופה האחרונה – של אלפי משפחות המבקשות להתחיל לשמור שבת ולבקר בבתי-הכנסת, בעקבות קמפיין פירסום רחב של רבני העיר הנערך בימים אלו, המסביר בטוב טעם את חשיבותה ויופיה של השבת היהודית.

“הרי כולנו רואים את בתי הכנסת בתל-אביב מלאים עד אפס מקום ביום הכיפורים, ועוד נפתחים הרבה אוהלי תפילה ומניינים נוספים – זו הוכחה ברורה שתושבי תל-אביב הם מאמינים בני מאמינים! בהסברה טובה, בדרכי נועם ובאהבת ישראל, אפשר לגרום לכל תושבי העיר להיות שומרי שבת, ‘עם מקדשי שביעי’.

כצעד ראשון קרא הרב גרליצקי לכל תושב תל-אביב הבונה סוכה בביתו, לפנות לשכניו שלא בנו סוכה ולהזמינם להתארח בסוכתו, לקיים את מצוות החג ולהתאחד יחד בשמחת החג.

“בכוחנו לגרום לשינוי הענק לטובה בפני העיר, אין לתאר את מנוחת הנפש ורוממות הרוח שנזכה לה כולנו, כל תושבי העיר מכל המגזרים, כאשר נתאחד כולנו, איש ואיש, משפחה משפחה, סביב קדושת השבת והחג”, אמר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הרב גרליצקי
    07/10/2019 10:04
    עמוס
  1. היופי בתל אביב הוא נושא החיה ותן לחיות.אינני יודע מתי הגעת לתל אביב.אני נולדתי בתל אביב לפני 70 שנה.בבנין שגרנו בו חיו יחדיו משפחות חילוניות דתיות ואף חרדיות.הכבוד של אחד לשני נשמר ולכן אפשר היה לנהל חיים משותפים.אל תשנה את זה !