סמוטריץ’: היהודים הם בעלי הבית בארץ הזאת, הערבים הם אורחים

שר התחבורה תקף את חברי הכנסת הערבים בראיון ברשת ב: מי שיישאר כאן זה מי שמקבל את עובדת היותה של ישראל מדינה יהודית ולא חותר תחתה. מי ששולל את קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית אין לו מקום כאן, נקודה"
חרדים 10
ז' תשרי התש"פ / 06.10.2019 11:27

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ’ אמר הבוקר (ראשון) בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בתוכנית ‘קלמן ליברמן’ בכאן רשת ב, כי היהודים הם “בעלי הבית על הארץ הזאת”.

הוא הוסיף: “אני חושב שאנשים כמו אחמד טיבי ואיימן עודה שתומכים בגלוי בטרור, שמסרבים לגנות אותו, שמתייצבים לצדם של הגרועים באויבי מדינת ישראל, כולל האיראנים… אני רוצה באופן פרקטי שהנהגת ערביי ישראל תשלים סוף סוף עם העבודה שבישראל יש מדינה יהודית”.

הוא הדגיש: “מי שמזדהה עם הגרועים באויביה של מדינת ישראל לא יכול להיות חלק ממנה, לא יכול ליהנות מכל השפע והטוב והקדמה שהיא מביאה לכל יושבי הארץ הזאת.

“מי ששולל את קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית אין לו מקום כאן, נקודה. כולל לא בכנסת ישראל. מאוד הייתי שמח לשמוע זעזוע מאוד גדול מהדברים של טיבי שאמר אצל הנשיא שהם בעלי הבית על הארץ הזו. אז לי מותר לומר שאנחנו בעלי הבית על הארץ הזו. הארץ הזו שייכת אלפי שנים לעם היהודי”.

סמוטריץ’ כתב שלשום בטוויטר לח”כ טיבי מהרשימה המשותפת: “הקב”ה אכן הבטיח לנו את כל ארץ ישראל, הבטיח וקיים. אנחנו פשוט מכניסי האורחים הגדולים בעולם עוד מאז אברהם אבינו ולכן אתם עדיין כאן. לפחות בינתיים”.

לשאלה למה התכוון כשכתב “לפחות בינתיים”, השיב: “אמרתי בדיוק – מי שיישאר כאן זה מי שמקבל את עובדת היותה של ישראל מדינה יהודית ולא חותר תחתה. אין פה מקום למי ששולל את ישראל כמדינה יהודית”.

 

ח”כ עאידה תומא סלימאן מהרשימה המשותפת הגיבה בתוכנית: “השר סמוטריץ’ כבר חשף את התוכנית שלו לפני כשנה וחצי ואז אני ניגשתי ליועץ המשפטי לממשלה וביקשתי לפתוח בחקירה, כי יש שם הסתה לטרנספר, ואיומים לרצח.

“אני חושבת שזאת אחת הסכנות הגדולות כאשר אדם מסית, אדם גזען שמדבר על טוהר הגזע. מחבקים אותו ומכניסים אותו למוקד קבלת ההחלטות”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לפי מה אתה קובע את השטות הזאת ?
    06/10/2019 19:57
    צפוני
  1. מאיפה בא לך הרעיון המטופש הזה ?

  2. סמוטריץ' גזען עלוב נפש.
    07/10/2019 18:38
    Amsalem
  3. לך כבנימט