פרקליטי נתניהו מרוצים – ובטוחים שהתיקים נגדו יסגרו בתום השימוע

עורכי דינו של נתניהו חזרו הבוקר אל משרד המשפטים, כדי להמשיך בניסיונות לבטל את סעיף השוחד בתיק 4000 • עו"ד יוסי אשכנזי בכניסה ליום הדיונים השני: "יש קשב רב בלשכת היועץ ואנחנו מרוצים מזה"
חיים טוויל
ד' תשרי התש"פ / 03.10.2019 10:40

יום הדיונים השני בהליך השימוע לראש הממשלה בנימין נתניהו החל הבוקר (חמישי) במשרד המשפטים בירושלים.

עורך דינו של נתניהו יוסי אשכנזי אמר עם פתיחת הדיון היום: “אני מעריך שנצטרך היום זמן דומה כדי לסיים את הדיון הזה. יש קשב רב בלשכת היועץ ואנחנו מרוצים מזה, זה מה שצריך להשיג בשימוע”.

הוא הוסיף: “אנחנו מציגים טיעונים על בסיס ראיות קיימות – הטיעונים שונים מטבע הדברים ממה שהתביעה רואה בראיות, וזה חלק עיקרי בשימוע. הצגנו גם ראיות חדשות – מסמכים שלא היו בחומר החקירה”.

אחד מעורכי דינו של נתניהו, יוסי אשכנזי, אמר לפני תחילת הדיונים: “יש קשב רב בלשכת היועץ ואנחנו מרוצים מזה. הצגנו מסמכים שלא היו בחומרי החקירה”.

עורך הדין עמית חדד אמר: “אין לנו ספק כי אחרי שנמשיך ונשלים את התמונה המלאה כמשנה סדורה שהכנו – לא יישאר מהתיקים האלה דבר. התיקים האלה חייבים להסגר והם יסגרו”.

לדבריו, “יש ראיות חדשות והסבר אחר לכל מה שנטען בכתב החשדות”.

חדד הביע ביטחון שהשימוע יבהיר את כל הדרוש הבהרה ויביא לביטול מלא של כתב החשדות: “אנחנו בטוחים שהתיקים יסגרו בתום השימוע”.

אמש, אחרי קרוב ל-12 שעות, הסתיים יום השימוע הראשון במסגרתו הופיע צוות ההגנה של ראש הממשלה בפני היועץ המשפטי לממשלה וצוותו.

היום הראשון הוקדש כולו לתיק 4000-פרשת בזק-וואלה, שצפוי לעמוד גם היום במוקד השימוע, כאשר פרקליטי נתניהו ימשיכו במאמציהם לבטל את סעיף השוחד, החמור ביותר מבחינתו של נתניהו בשלושת התיקים נגדו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות