חוזר לאישה וששת הילדים: השליח המיוחד של הנשיא טראמפ פורש מתפקידו

ג'ייסון גרינבלט, השליח המיוחד של הנשיא טראמפ למזרח התיכון, יפרוש לאחר פרסום עסקת המאה: "אני אסיר תודה שהייתי חלק מהצוות שגיבש חזון לשלום"
נתן פרל
ה' אלול התשע"ט / 05.09.2019 18:37

ג’ייסון גרינבלט, שליחו המיוחד של נשיא ארה”ב דונלד טראמפ למזרח התיכון, יפרוש מתפקידו לאחר פרסום תוכנית ‘עסקת המאה’.

גרינבלט בן ה-52, הוא חובש כיפה שמונה לתפקיד לאחר בחירתו של טראמפ לנשיאות בשנת 2016.

“היה לי כבוד של חיים שלמים לעבוד בבית הלבן יותר משנתיים וחצי תחת הנהגתו של הנשיא טראמפ”, אמר גרינבלט. “אני אסיר תודה שהייתי חלק מהצוות שגיבש חזון לשלום. לחזון הזה יש פוטנציאל לשיפור עצום של חיי מיליוני ישראלים, פלסטינים ואחרים באזור”.

הוא הוסיף: “אני רוצה להודות לאשתי המדהימה נעמי ולששת ילדיי המדהימים על הכוח והחיזוק. אתגעגע לגמרי לעבודה עם חבריי ושותפיי ג’ארד קושנר, דייוויד פרידמן ואבי ברקוביץ’, כמו גם עם רבים אחרים בממשל האמריקני שסייעו לנו במאמצינו”.

ג’ארד קושנר, חתנו של טראמפ ויועצו הבכיר, הגיב: “ג’ייסון עשה עבודה אדירה והוביל את המאמצים לפתח חזון כלכלי ופוליטי לשלום למשך זמן רב במזרח התיכון. עבודתו סייעה לפתח את מערכות היחסים בין ישראל ושכנותיה, מכיוון שהוא זכה לכבוד על ידי כל המנהיגים באזור. הוא חבר קרוב ושותף וימשיך להשפיע לחיוב על העולם”.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לפרישתו של גרינבלט: “אני מבקש להודות לג’ייסון גרינבלט על פועלו המסור למען הביטחון והשלום, ועל כך שלא היסס לרגע לומר את האמת על מדינת ישראל מול כל מלעיזיה. תודה לך ג’ייסון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות