גנץ: ‘לא נפנה לחרדים, אנחנו נגד סחיטה. נקים ממשלה חילונית’

יו"ר כחול לבן הצהיר באולפן ynet: אחרי הבחירות "נקרא לליכוד להצטרף אלינו כדי להקים ממשלה שמבוססת על הרוב החילוני בישראל" • כשנשאל האם יהיה מוכן לרוטציה עם מישהו מבכירי הליכוד - השיב בשחצנות: "אנחנו לא עושים על זה משא ומתן. זה לא יהיה תיקו - יהיה ניצחון ברור"
חרדים 10
ג' אלול התשע"ט / 03.09.2019 13:13

שבועיים לבחירות: יו”ר כחול לבן בני גנץ טען הבוקר (שלישי) באולפן ynet כי מטרת כחול לבן היא להקים ‘ממשלה חילונית’ יחד עם הליכוד – והצהיר כי יחרים את המפלגות החרדיות.

בראיון שהעניק למורן אזולאי ואטילה שומפלבי קרא גנץ לליכוד להצטרף לממשלה בראשות כחול לבן, וטען שלא יפנה למפלגות החרדיות: “אנחנו נגד סחיטה, נפנה לליכוד כדי להקים ממשלה שמבוססת על הרוב החילוני בישראל”.

על השאלה האם אין סיכוי שיישב עם נתניהו באותה ממשלה – השיב: “אם נתניהו יכול להיות שר עם כתב אישום אז על הכיפאק, אבל זה לא אפשרי מבחינה חוקית ולהערכתי הוא סיים את תרומתו למדינת ישראל”.

תהיה מוכן לרוטציה עם מישהו מבכירי הליכוד? נשאל יו”ר כחול לבן. 

גנץ, שכנראה כבר תפר חליפה – השיב בשחצנות: “אנחנו לא עושים על זה משא ומתן. זה לא יהיה תיקו – יהיה ניצחון ברור. מדינת ישראל ראתה מה קרה ‘לניצחון האדיר’ של נתניהו בסיבוב הקודם”.

הוא קורא לך בלגנץ, טוען שאתה לא כשיר להיות ראש ממשלה.

“אני כשיר להיות ראש ממשלה, אני לא עוסק בסתימת פיות מהסוג הזה, ולא קורא לאף אחד ‘השתגעת'”.

המראיינים הזכירו לו את הבלגן במפלגתו: אתה אומר תעצרו את הקמפיין, יאיר לפיד מצייץ נגד ראש הממשלה, אולי אתה לא מנהל מספיק טוב?

“העניינים מתנהלים טוב ומה שמעיד על כך הן התוצאות. ימינה מוקמת, אהוד ברק מצטרף, עמיר פרץ לוקח את העבודה. אנחנו יציבים, מתקדמים, קמפיין שנוסע, עבודה מקבילה ומתואמת של יאיר, פה ושם עולים דברים זה וזה מסיט מהעיקר, אני מבין, אבל אנחנו מפלגה שמאיימת על השלטון בישראל ובצדק וטוב שכך”.

על החקירה בכחול לבן, והעובדה שבכירים במפלגה לא עודכנה עליה אמר: “מנסים לחטט אצלנו. מוטלת עליי אחריות לבדוק את אבטחת המידע, בדקנו את הטלפונים שלנו והכל תקין”.

גנץ התחייב שהרשימה לא תתפרק אחרי הבחירות: “אין לי שום כוונה לפרק את האלטרנטיבה שהקמנו בזמן קצר – כחול לבן פה בשביל להישאר בהרכב הנוכחי”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אף אחד לא מזניק את הליכוד
    03/09/2019 19:03
    דודו אוהד ארסנל
  1. כתבות מגמתיות גורמות את ההיפך הקורא האינטיליגנטי רואה שמנסים לעבוד עליו.הליכוד ישמח אם ירכיב ממשלה ולא חשוב עם מי, העיקר להשאר בשילטון.עשרות אלפים מתפרנסים מכך ואם הליכוד יפול תהיה ממש מהפכה. לכן רצוי לכולנו שתהיה קואליציה כחול לבן – ליכוד ומי שיסכים לקווי היסוד יוכל להצטרף.

  2. בחירות
    03/09/2019 19:33
    מומי
  3. בושה למפלגות ושינאה של השמולנים לתורה שתיפול בקרוב תחת רגליו של ביבי אכיר”