‘ביבי רה”מ בתואר, במדיניות ובביטחון. ליצמן בכל היתר’

יו"ר סיעת 'ישראל ביתנו' נאם בכנס התעשיינים: "רוצים למנוע הקמת ממשלה עם החרדים והחרד"לים" • "מי ישלם הגירעון? החילונים. בכל העולם החרדים עובדים. בשום מקום אין קהילה שלא עובדת כמו כאן" • "ליצמן, דרך ועדת השבת, גורם לסגירת מפעל עם מאות עובדים שיאבדו פרנסה"
חרדים 10
ב' אלול התשע"ט / 02.09.2019 14:35

ח”כ עודד פורר מ’ישראל ביתנו’ נשא היום (שני) דברים בכנס התעשיינים – וכצפוי, תקף את החרדים.

“העלות של הממשלה הצרה שהייתה אמורה לקום הייתה לאין ערוך גבוהה יותר מעלות הבחירות”, טען יו”ר סיעת ‘ישראל ביתנו. “אנחנו רוצים למנוע הקמת ממשלה עם החרדים והחרד”לים ובלי התקדמות למדינת הלכה. לא נהיה בממשלה עם חרדים וחרד”לים, גפני, ליצמן, דרעי וסמוטריץ’.

“אם סמוטריץ’ ופרץ רוצים לסגור את האוניברסיטאות ולפתוח בתי ספר לנבואה, אנחנו נהיה אלה שנמנע את זה. היעד הוא ממשלה לאומית ליברלית רחבה ולשם אנחנו מנסים להביא את נתניהו וגנץ – אבל כרגע הם נותנים לחרדים כל מה שהם רוצים”.

פורר המשיך: “ראש הממשלה בתואר, במדיניות החוץ ובביטחון הוא נתניהו. בכל היתר, ראש הממשלה הוא ליצמן”.

הוא חזר שוב על ההסתה מבית מדרשו של ליברמן: “מי ישלם את הגירעון? החילונים. אי אפשר לנהל מדיניות כלכלית עם משבר של 50 מיליארד שקל גירעון. בכל העולם החרדים עובדים: בברוקלין, בלונדון ובפריז. בשום מקום אין קהילה שלא עובדת כמו כאן. זה עוד עשרות מיליארדים לתקציב אם יכנסו לשוק העבודה. זה לא נגד החרדי – אלא לטובתו”.

על האפשרות שתהיה מערכת בחירות נוספת – אמר: “לא תהיה עוד מערכת בחירות נוספת. אנחנו נלך עם הראשון שיתחייב להקמת ממשלת אחדות בלי החרדיות, החרד”ליות והמשותפת. לא נקבע לליכוד מי יעמוד בראשו אבל בסוף, הקמפיין שלנו לא אישי. ראש הממשלה הוא ראשון בין שווים.

“ליצמן, דרך ועדת השבת של פעילים חרדים בגיבוי הרבנות, גורם לסגירה של מפעל עם מאות עובדים שיאבדו פרנסה. אי אפשר להיות שבויים בידי קבוצה קיצונית. גפני סירב לכנס את ועדת הכספים על זה. גפני מוכן לחתום על חוק הגיוס וליצמן לא מוכן בגלל הקיצוניים של החברה החרדית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ליברמן הזוי
    03/09/2019 10:57
    מלכה
  1. נראה שהוא שיכור, שתה יותר מידי.