יונתן פולארד: אשתי חולה בסרטן, ביקשתי מנתניהו שיתקשר לנשיא

המרגל הישראל ג'ונתן פולארד סיפר כי מצבה הבריאותי של רעייתו שחלתה בסרטן אלים - רע ועל כן הוא זקוק לסיוע בביטול תנאי השחרור שלו • "הבעיה היא עם תקופת המבחן שלי. אני לא יכול לטפל באשתי באופן אקטיבי" • לשכת נתניהו: ראש הממשלה ימשיך לפעול עד להשבתו לישראל
קובי פינדרוס
ד' אב התשע"ט / 05.08.2019 20:55

המרגל הישראלי יונתן פולארד התראיין הערב (שני) לחדשות 12 וסיפר כי מצבה הבריאותי של רעייתו רע ועל כן הוא זקוק לסיוע בביטול תנאי השחרור שלו.

“יש נושא חשוב שצריך להביא לידיעת הציבור וזה עניין של חיים ומוות – סוגיה הומניטרית. משבר שעובר על רעייתי ועלי”, אמר פולארד.

בריאיון, סיפר פולארד כי אשתו חלתה בסרטן בפעם השלישית, והפעם הסרטן גם התפשט לגופה. “הבעיה היא עם תקופת המבחן שלי. אני לא יכול לטפל באשתי באופן אקטיבי”, סיפר. “אנחנו רוצים לטפל בה בבית חולים בברוקלין, אבל אני לא נייד אז אני לא יכול לצאת וללכת למקומות. אם קורה משהו באמצע הלילה – אני לא יכול לעזוב את הדירה איתה”.

המרגל הישראלי סיפר כי יצר קשר עם לישכת רה”מ: “מיד יצרתי קשר עם ראש הממשלה באמצעות השגריר בוושינגטון רון דרמר וביקשתי עזרה. העזרה נוגעת לתנאי השחרור שלו. אני לא יכול לטפל ברעייתי עכשיו באופן יעיל כי אין לי חופש תנועה. אם היא צריכה משהו באמצע הלילה אני לא יכול לעזוב את הבית”, הוסיף.

“אני מבקש מנתניהו שיפנה באופן אישי לנשיא טראמפ ויבקש הקלה בתנאי השחרור שלי”, סיכם פולארד.

מלשכת ראש הממשלה נמסר: “ישראל נותרה מחויבת להשבת ג’ונתן פולארד. ראש הממשלה ימשיך לפעול עד להשבתו לישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות