ומי תומך ברון קובי בעימות מול השר אריה דרעי? מרכז השלטון המקומי

ראש עיריית טבריה מבקש מבג"ץ לקבוע שחברי מועצת העיר טבריה כבר פוטרו מתפקידם - ולא ניתן להחזירם, כפי שהחליט השר אריה דרעי • מרכז השלטון המקומי לא התנגד לדרישה
אריה ריבקינד
ד' אב התשע"ט / 05.08.2019 18:39

למרות החלטת שר הפנים אריה דרעי להאריך עד לסוף חודש ספטמבר את המועד לאישור תקציבי הרשויות שטרם אושרו, ובהם תקציב עיריית טבריה, ראש העיר רון קובי מסרב למשוך את העתירה שהגיש לבג”ץ.

בתגובה שהגיש לבג”ץ בעקבות עמדתו המעודכנת של דרעי, מבקש קובי מהשופטים לקבוע כי בעוד כהונתו שלו לא הסתיימה, כהונת חברי מועצת העיר תמה – ויש למנות ועדה קרואה במקומם – כפי שהציעו השופטים בדיון ביום ראשון שעבר – על מנת שניתן יהיה להעביר את תקציב העירייה.

מי שתומך בעמדתו של קובי, אם כי בצורה עמומה מעט, לפי כהונת חברי מועצת העיר טבריה פקעה – הוא מרכז השלטון המקומי.

במכתב ששיגר השלטון המקומי לבית המשפט הוא מצד אחד מיישר קו עם החלטת שר הפנים מיום חמישי האחרון, אולם מצד שני השאיר את ההחלטה לגבי כהונת חברי המועצה לבית המשפט.

מוקדם יותר היום הגישו חלק מחברי מועצת העיר טבריה בקשה בהולה לבג”ץ לצרף אותם כמשיבים לעתירתו של רון קובי, זאת מאחר שאם תתקבל עתירתו, הם לא יכהנו במועצת העיר.

חברי מועצת העיר הבהירו בבקשתם, כי הימנעותם מאישור תקציב העיר טבריה לא נבעה מניסיון להביא להדחת ראש העיר, אלא אך ורק מחוסר נכונות לאשר תקציב גירעוני שאיננו עומד בפרמטרים שקבע לצורך כך משרד הפנים.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רון קובי ואריה דרעי
    06/08/2019 14:15
    קובי
  1. אני לא אדם דתי ובטח שלא חרדי אבל מאד מעריך ומעריץ את אריה דרעי אבל חושב שבמקרה הנוכחי אריה לא צודק חברי המועצה לא דואגים לטבריה אלא רק לעצמם ואיך להדיח את קובי מתחילת הקדנציה לכן אריה תפטר את חברי המועצה ותן לקובי לעבוד ונבדוק אם הוא סתם בלוף או באמת ראש עיר טוב ודרך אגב אני גר בדרום הארץ והסיפור בטבריה מעניין לכן הגבתי

    • עודד   08/08/2019 10:10

      אתה צודק במאה אחוז..המתרה של דרעי להחשיל את רון קובי בחול מחיר…. אני מקווה שרון קובי יוחיך לכל אלה שלעגו לא …ידע להראות לכולם שהוא יודע לנהל את העיר….ולא עמו החבורה שניחשלה בניהול העיר…חשוב לציין שאנני גר בטבריה