מבוכה ב’כחול לבן’ • יעלון: “נפלט פה משהו”. הנדל: “לא אוהב את זה”

מחלוקת בצמרת כחול לבן בעקבות פרסום סרטון ההסתה נגד החרדים שהשיק יאיר לפיד • בוגי יעלון: "נמצא את הדרך לברר את זה" • וגנץ שותק
אריה ריבקינד
ד' אב התשע"ט / 05.08.2019 12:14

ח”כ משה (בוגי) יעלון, מבכירי ‘כחול לבן’, מתנער מהסרטון האנטישמי שהשיק יאיר לפיד בשם המפלגה, המכיל ‘התכתבות’ מבוימת בקבוצת וואטסאפ בין ראש הממשלה נתניהו לראשי הסיעות המיועדות להיכנס לקואליציה שבראשותו.

בסרטון המבחיל מוצגים אריה דרעי ויעקב ליצמן כמי שמבקשים לסחוט מנתניהו כספים לישיבות.  בסרטון מוצג יו”ר ש”ס כמי שאומר: “תביאו עוד טרליון שקל לישיבות” בעוד ליצמן דורש “את כל הכסף שיש לישראל” – על חשבון החילונים, כמובן.

“זה לא הסגנון שלי ולא הסגנון של בני”, אמר יעלון בצהריים (שני) בריאיון לגלי צה”ל, “נפלט פה משהו. נמצא את הדרך לברר את זה. אנחנו נפגשים שוב ברביעי כולנו ונלבן את העניין”.

גם ח”כ יועז הנדל, חברו של יעלון למפלגת תל”ם, אחת מהשלוש המרכיבות את רשימת כחול לבן – יצא נגד הסרטון: “לא אוהב את זה, השפה שלי אחרת”.

בני גנץ, לעומת זאת, טרם התנער מהסרטון.

 

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יעלו
    05/08/2019 15:56
    יוחנן
  1. לפיד רוצה להיות ראש ממשלה של חילונים בלבד כמו אנשי מרץ הבני דודים אני חס וחלילה לא נגד בני הדודים אבל גם בהם יש חרדים בצורה של הקוראן אז מה תעשה לפיד מדינה רק של חילונים עשירים ומדברים בסגנון שלך אוי עיתונאי קטן ש ש.ג. בקריה

  2. לפיד התבערה
    05/08/2019 18:32
    בוזגלו
  3. לפיד בוער בשדה ..עם ישראל נחרב ..

    בדיוק על שנאת חינם..והיום לפיד מבעיר זאת שוב..ובגלל זה ישראל מפסידים בעזה ובשטחים..

  4. מבוכה בכחול לבן
    06/08/2019 22:01
    בת שבע
  5. בושה וחרפה

  6. לפיד
    07/08/2019 05:11
    גליה
  7. עד מתי רשעים יעלוזו???? שינוי שיטת הבחירות מחייבת את המציאות! שינאה שבאה לידי ביטוי בבחירות האחרונות אין לה אח וריע בתולדות המדינה הצעירה , ומי שמלבה אותה , יבוא בחשבון עם בורא עולם. לא ברורה לי השינאה ??? ודווקא מהצד שעבר שואה!!!!! או ילדי השואה, או צאצאי ושורדי השואה, שלא השכילו די??? מסתמן שיש בניהם רדודים ושיטחיים שאין להם יכולת להכיל את כל העם על גווניו, ואת תורתינו הקדושה שבלעדיה לא היינו כאן , ותאוות השלטון מעבירה אותם על דעתם.

  8. שמאל
    07/08/2019 05:13
    אב
  9. עד מתי רשעים יעלוזו???? שינוי שיטת הבחירות מחייבת את המציאות! שינאה שבאה לידי ביטוי בבחירות האחרונות אין לה אח וריע בתולדות המדינה הצעירה , ומי שמלבה אותה , יבוא בחשבון עם בורא עולם. לא ברורה לי השינאה ??? ודווקא מהצד שעבר שואה!!!!! או ילדי השואה, או צאצאי ושורדי השואה, שלא השכילו די??? מסתמן שיש בניהם רדודים ושיטחיים שאין להם יכולת להכיל את כל העם על גווניו, ואת תורתינו הקדושה שבלעדיה לא היינו כאן , ותאוות השלטון מעבירה אותם על דעתם.

  10. שמאל
    07/08/2019 05:14
    דני
  11. עד מתי רשעים יעלוזו???? שינוי שיטת הבחירות מחייבת את המציאות! שינאה שבאה לידי ביטוי בבחירות האחרונות אין לה אח וריע בתולדות המדינה הצעירה , ומי שמלבה אותה , יבוא בחשבון עם בורא עולם. לא ברורה לי השינאה ??? ודווקא מהצד שעבר שואה!!!!! או ילדי השואה, או צאצאי ושורדי השואה, שלא השכילו די??? מסתמן שיש בניהם רדודים ושיטחיים שאין להם יכולת להכיל את כל העם על גווניו, ואת תורתינו הקדושה שבלעדיה לא היינו כאן , ותאוות השלטון מעבירה אותם על דעתם.