‘כשניערתי בגדיי אחרי שלפיד נגע בי, אמרו שמוגזם. כעת כולם מבינים’

סגן שר הבריאות: "לפיד נותר אותו לפיד שכל עיסוקו בהפצת רעל של שנאה ושיטנה. גנץ, אתה שותף מלא ואחראי ישיר לפשע השנאה" • אזולאי: "הטרול של המרשתת לפיד לא בוחל בשום קמפיין של הסתה" • בן ארי: "שתיקתו הרועמת של מלצר מלמדת שהוא מסכים ומאשר הסתה אנטישמית"
אריה ריבקינד
ד' אב התשע"ט / 05.08.2019 10:37

במפלגות החרדיות זועמים על סרטון שפרסמה מפלגת כחול לבן, המכיל “התכתבות” מבוימת בקבוצת וואטסאפ בין ראש הממשלה נתניהו לשרי הממשלה הפוטנציאליים.

השרים אריה דרעי, יעקב ליצמן וגם בצלאל סמוטריץ׳ מוצגים כמי שמבקשים לסחוט מנתניהו כספים קואליציוניים במטרה להעביר אותם למטרותיהם.

“אנטישמיות. אין מילה אחרת”, הגיב לסרטון יו״ר ש״ס דרעי.

סגן שר הבריאות ח”כ יעקב ליצמן  הגיב: “קמפיין השנאה וההסתה של יאיר לפיד מהווה שיא חדש של אנטישמיות. מדובר בחציית קו אדום המזכיר תקופות אפלות בהן הוצגו יהודים כרודפי בצע והואשמו בהשתלטות על הקופה הציבורית.

“לפיד שגדל כילד שמנת, המשיך לגרוף הון ציבורי כפרזנטור בבנק ושדרן באולפני חדשות, לא רעדו ידיו כשעשק את ילדי ישראל כשר אוצר כושל, עד שהצלחנו להיפטר ממנו אחרי שנתיים ובכך הצלנו את המשק מקריסה אפשרית”.

ליצמן הזכיר: “כשניערתי את בגדיי מעל דוכן הכנסת אחרי שלפיד נגע בי, היו שאמרו לי שזה מוגזם. היום כולם מבינים שלפיד נותר אותו לפיד שכל עיסוקו בהפצת רעל של שנאה ושיטנה בין האוכלוסיות והמגזרים”.

ליצמן הדגיש: “מר בני גנץ, כל עוד לא תתנער פומבית מקמפיין ההסתה הבוטה הזה, אתה שותף מלא ואחראי ישיר לפשע השנאה שמתבצע כלפי מגזר שלם בישראל, הנאבק על זכויותיו וצרכיו, ונאמן לערכיו ועקרונותיו”.

ח״כ ינון אזולאי (ש״ס) תקף: “הטרול של המרשתת לפיד לא בוחל בשום קמפיין של הסתה כנגד הציבור המסורתי והדתי בישראל. כמוג לב מאחורי מקלדת מסתתר לו מר לפיד מאחורי גבם של הקמפיינרים בעלי ניחוח אנטישמי ורק שלא יקבל אישור מהגנרלים לצאת לעימות פומבי ישיר ועובדתי מול שר הפנים אריה דרעי”.

ח״כ מיכאל מלכיאלי מש״ס אמר: “מפלגת כחול לבן המובלת על ידי יאיר לפיד אשר כשר אוצר חתך באכזריות קצבאות לילדים בעלי מוגבלויות רק עקב כך שנולדו להורים חרדים, ממשיך גם בימים בהם מתאבל עם ישראל על חורבן הבית במסע ההסתה והשקרים כנגד המגזר החרדי.

“תנועת ש”ס חזקה בממשלה בראשות נתניהו תעצור את לפיד מהמשך הפגיעה במגזרים שלמים אשר כל חטאם ששומרים על אורח חיים חרדי ונאמנים למסורת אבותם, עם ישראל בחר לעשות סוף להסתה האכזרית מבית היוצר של לפיד וזרק אותו לאופוזיציה וכך יהיה גם בעתיד בעזרת ה'”.

חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי קרא ‏להדיח את השופט חנן מלצר, יו”ר ועדת הבחירות המרכזית: “אם מפלגה כלשהי היתה מסיתה נגד מגזר שלם, באופן בו כחול לבן הסיתו נגד החרדים. אין ספק שמלצר היה יודע להתערב”.

הוא הוסיף: “‏שתיקתו הרועמת מלמדת שהוא מסכים ומאשר הסתה אנטישמית מכוערת. מלצר לא יכול להמשיך בתפקידו, אפילו לו שעה אחת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לפיד וקובי לכלא...להרבה זמן
    06/08/2019 13:11
    אחירלי
  1. מדוע אף אחד לא מגיש תלונה על הסתה מה זה לגיטימי???
    מפחדים ממשטרה שתשתף פעולה?
    מה זו ההסתה הזו, לפיד לכלא להרבה שנים. בעהית בקרוב