בני גנץ ולפיד מציגים בסרטון: החרדים סחטנים, אנחנו אנטישמים

'כחול לבן' פרסמו סרטון המדמה התכתבות בוואטסאפ, בו מוצגים החרדים כסחטנים המנצלים את ההזדמנות כדי לקבל "טרליון שקל" מנתניהו ו"את כל הכסף שיש לישראל" • יצחק נחשוני: התעמולה הנוראה הזו היא גם של גנץ • גלסנר: "אחר כך תתפלא שליצמן מנקה את החליפה כשנגעת בו?!"
אריה ריבקינד
ד' אב התשע"ט / 04.08.2019 23:07

יו”ר ש”ס אריה דרעי צייץ בתגובה: 

“אנטישמיות. אין מילה אחרת”.

ח”כ מיכאל מלכיאלי: 

“מפלגת כחול לבן המובלת על ידי יאיר לפיד, אשר כשר אוצר חתך באכזריות קצבאות לילדים בעלי מוגבלויות רק עקב כך שנולדו להורים חרדים, ממשיך גם בימים בהם מתאבל עם ישראל על חורבן הבית -במסע ההסתה והשקרים כנגד המגזר החרדי”.

משה גלסנר, מגיש המהדורה המרכזית של ‘קול ברמה’ הגיב:

“איכס. אח”כ תתפלא שליצמן מנקה את החליפה כשנגעת בו?!”

עורך ‘מרכז העניינים’ יצחק נחשוני צייץ: 

“כך בדיוק בהפצת עלילות כי היהודים הם השולטים והסוחטים את כספי העולם הוצת הלפיד שהבעיר את תנורי ההשמדה הנוראה ש-50 מבני משפחתנו הועלו בהם על המוקד. ידו של מי שיטיל פתק עבור בחירתך צריכה לרעוד אם אינו ממכחישי נוראות התקופה האפילה ההיא”.

בציוץ נוסף כתב נחשוני: 

“אם נטיתי עד עתה להסכים לעשות בידול בין גנץ וחבריו ללפיד. היום, כשלא באה ההוקעה וההקאה מצד כחול לבן על התעמולה האנטישמית, איני מוכן עוד לקבל את הטיעון שהזרזיר רק מספק ‘סולם גנבים’ לעורב, וזהו בלוק טכני. לא בלוק טכני אלא בלוף טכני. התעמולה הנוראה הזו היא באחריות המפלגה כולה!”

בצלאל קאהן מ’קול חי’: 

“זוכרים את בני גנץ מטייל לאחרונה בבני ברק ומפזר הצהרות שהוא לא נגד החרדים? אז זהו, הוא עומד בראש מפלגה שמסריה יכולים להתחרות בהסתה האנטישמית של שנות ה-40 בגרמניה. בושה וכלימה.

“וברשימה הזו לכנסת שמפיצה רעל אנטישמי, עדיין יש אשה שומרת תורה ומצוות. כמה עצוב”.

איש התקשורת דוד חכם מרדיו ‘קול חי’ היה קצר בתגובה ללפיד:

“אתה איש דוחה, חוץ מהסתה אין לך מה למכור”.

איש התקשורת יותם זמרי צייץ: 

“הסרטונים של כחול לבן עם הוואטסאפ מה זה חמודים במיוחד הקטע האנטישמי החמוד הזה ששוב מה שתמיד מעניין את היהודי הדתי זה לקחת את הכסף של כולנו. אבל היי איזה נורא זה פילוג ושיסוע וחייבים מנהיגות אחרת שתאחד בלה בלה בלה”.

והניק ‘אדם גולד’ הגיב:

“דרעי וליצמן הם ממש לא כוס התה שלי, וכתבתי המון על תהליכים חיוניים שהחברה החרדית חייבת לעבור, אבל זה פשוט לא נתפס איך התועבה הרעילה והאנטישמית הזו של לפיד, עם הדימוי הגנרי של היהודי החמדן עם הכיפה והפאות, עוברת כאילו כלום. אשכרה התחתית של החבית, הכה בחרדים והצל את המולדת.

“הרי ברור לנו שרבע מהגזענות המכוערת והמופרכת הזו לא הייתה עוברת עם רוסים, ערבים או אתיופים (ובצדק), אבל יש הנחה שסנטימנט אנטי-חרדי יעביר קולות לשמאל, אז פשוט יושבים בשקט מול השנאה הרעילה הזו של לפיד, ליברמן והקובים של היקום, שמטנפים על השחורים האלו שחומדים את ‘כל הכסף שיש לישראל'”.

 מי שענו ליאיר לפיד באותה מטבע הם מפעילי דוסים: 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כנסו ושתפו בכול הכוח
    05/08/2019 09:58
    רן
  1. ילד לא דתי מקבל בתקציב החינוך פי 5 מילד חרדי, לדוגמא ילד מעמק המיענות מקבל כל שנה סכום של 57,357
    11,513 לעומת ילד ממודעין עלית שזכאי רק לתקציב של ,
    ,אם תכפילו את זה ממספר התלמידים נגיע לפער של מילארדי שקלים
    דרך אגב,
    עדיין לא ברור לי איפה מחלקות הפרסום של המפלגות החרדיות זה העבודה שהם צריכים לעשות.