הפגע וברח ברמות: בנימין ביגלאייזן ז”ל בן 11 נפטר לאחר חודשיים וחצי

נפטר הילד חיים בנימין ביגלאייזן בן ה-11 מירושלים שנפצע באורח אנוש בתאונת ה'פגע וברח' בצומת רמות בחול המועד פסח - לפני כחודשיים וחצי • הנהג הדורס, נתנאל סנדרוסי, הואשם בהפקרה לאחר פגיעה
חיים טוויל
ד' תמוז התשע"ט / 07.07.2019 11:41

תאונת הפגע וברח בשכונת רמות בירושלים:  במרכז הרפואי ‘שערי צדק’ בירושלים נפטר הבוקר (ראשון) הילד חיים בנימין ביגלאייזן ז”ל בן 11, שנפצע באורח אנוש ביום ראשון של חול המועד פסח בתאונת פגע וברח בשכונת רמות.

הוא אושפז בבית החולים לפני כחודשיים וחצי ומאז נאבק על חייו.

“אנו משתתפים בצער המשפחה”, נמסר בהודעת בית החולים.

הלוויתו תצא בשעה 14:30 מבית הכנסת ‘אוהל יוסף’ בשכונת רמות להר המנוחות.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו”ד מרים בן- גל מפרקליטות מחוז ירושלים, ביום ב-21 באפריל בשעות הערב נהג נתנאל סנדרוסי ברחוב גולדה מאיר בירושלים ומאיר גמליאל נסע עימו ברכב.

הנאשמים הגיעו לצומת הרחובות גולדה מאיר ויצחק מירסקי כשסנדרוסי נוהג במהירות גבוהה. באותה עת חצה את הצומת ילד בן 11 כשרמזור הולכי הרגל בו חצה הנפגע את הכביש הורה אדום. מכתב האישום עולה כי סנדרוסי נהג אל תוך הצומת במהירות, ופגע בעוצמה בנפגע שהיה על מעבר החצייה.

הנאשמים, אשר הבחינו בפגיעה, עצרו את הרכב בסמוך לאחר הצומת, ולאחר שעמדו על הפגיעה, התיישב גמליאל בכיסא הנהג ועזב את הצומת במהירות גבוהה, וזאת מבלי שהנאשמים הושיטו עזרה לנפגע, מבלי שהזעיקו עזרה ומבלי שהתייצבו בפני שירותי ההצלה או החקירה והציגו את עצמם כמי שהיו מעורבים בתאונה.

אולם,  למרות שבכתב האישום שהוגש לבית המשפט נקבע כי הנהג הוא נתנאל סנדרוסי – החשוד המרכזי, בפרקליטות הודו כי לא ניתן לקבוע זאת בוודאות.

ורד פלמן פרסמה ביום חמישי ב’כאן חדשות’ תיעוד יחיד, כמה שעות לפני התאונה, בו נראים סנדרוסי וחברו מאיר גמליאל נכנסים לרכב ומי שיושב בכיסא הנהג הוא סנדרוסי.

בתיעוד נראה סנדרוסי נכנס לרכב הוולבו ששכר, כאשר הוא הנהג ברכב ולצידו גמליאל, הנאשם עמו במעורבות בתאונה וחבר נוסף מצטרף אליהם. כעבור שעה החבר יורד מהרכב והשניים ממשיכים בנסיעה.

צילום וידאו: באדיבות ‘כאן חדשות’

הצילומים, שתועדו במרכז ירושלים – שלוש וארבע שעות לפני התאונה – הם היחידים המבססים את העובדה כי סנדרוסי הוא שנהג ברכב.

לפי הדיווח ב’כאן חדשות’, בניגוד לנאמר בכתב האישום אמרה התובעת בתיק בדיון בבית המשפט ביום רביעי האחרון, כי איננה יודעת מי הנהג ברכב בעת התאונה. אלא שהתיעוד ב’כאן’ וראיות נוספות מעידים כי סנדרוסי הוא הנהג.

בית המשפט המחוזי בירושלים קבע כי הראיות נסיבתיות, אך קושרות את השניים לתאונה.

מנגד אין להתעלם מסימני השאלה שהעלו הסנגורים של הנאשמים. “נראה כי יהיה מקום להורות על שחרורם לחלופת מעצר” קבע השופט.

לפי הדיווח, מסתמן כי השניים ישוחררו ממעצר בעוד כשבועיים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות