חושב ששכחנו: איך קיבלו בימין את חזרתו של הפוליטיקאי המזוקן?

איילת שקד: "חושב שהציבור הישראלי שכח את תקופת כהונתו הכושלת, ועקובת הדם" • סמוטריץ': "הוא ימשיך לצעוק באופוזיציה ואנחנו נמשיך בעזרת השם לעשות טוב" • פייגלין: "מה מציע האיש שנתן לערפאת את הארץ כולה והביא מלחמה?"
אריה ריבקינד
כ"ד סיון התשע"ט / 27.06.2019 00:32

שרת המשפטים לשעבר איילת שקד תקפה היום (רביעי) את אהוד ברק – בעקבות חזרתו לחיים הפוליטיים.

”אהוד ברק חושב שהציבור הישראלי שכח את תקופת כהונתו הכושלת, ועקובת הדם שהביאה עלינו את האינתיפאדה השנייה, מהומות אוקטובר ונסיגות חד צדדיות”, אמרה שקד.

היא הוסיפה: ”גם החזות העסקית המצוחצחת, לא תשכיח מהציבור הישראלי, את הפער משחר של יום חדש לקטסטרופה לאומית”.

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ’:  “מברך את ברק על חזרתו לחיים הפוליטיים במהלך לפיצול השמאל ועל זיהויו הנכון את הציונות הדתית כשחקן משפיע ומשמעותי בזירה הפוליטית. לא עוד גלגל חמישי אלא שותף מרכזי בהנהגת המדינה. הוא ימשיך לצעוק באופוזיציה ואנחנו נמשיך בעזרת השם לעשות טוב לעם ישראל”.

ח”כ גדעון סער: “‏גם סגנונו הבוטה המוכר של אהוד ברק לא כיסה על העיקר: המחלוקת היא בין שתי דרכים. לאן ברק חותר להוביל את ישראל כבר ראינו. בניגוד לאחרים גם היום הוא לא מסתיר זאת: חזרה לדרך הנסיגות וויתור על לב ארצנו”.

”אבל מה מציע האיש שנתן לערפאת את הארץ כולה והביא מלחמה? מה מציע סגנו שזיהה תהליכי נאציזם בחברה הישראלית, לא פחות! ונעלב מן הביקורת נגדו. מה מציעים עכשיו נושאי דגלה של האידאולוגיה שהפכה באוסלו את מדינת ישראל לבת הערובה של ארגון הטרור אש”פ? כלום, פשוט כלום”.

איתמר בן גביר: “בזמן שמפקיר חיילי צה”ל אהוד ברק משתלח בציונות הדתית, שאחוזי הגיוס ממנה ליחידות הקרביות הוא הגבוה ביותר, כדאי להיזכר באותה אמירה מביכה שלו: ‘אם הייתי פלסטיני בגיל המתאים, הייתי נכנס בשלב מסוים לאחד מארגוני הסירוב’.

“אם זה הולך להיות האדם שיוצב בחזית קמפיין השמאל בבחירות הקרובות, השמאל הישראלי באמת נמצא בפשיטת רגל אידאולוגית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שמאל גדול וחזק
    28/06/2019 12:07
    💪
  1. הורוביץ:רוצה שמאל גדול וחזק,קח את אוחנה מהימין.