‘גנץ, נפלת על הראש? לתקוף את מנהיגי שתי המעצמות בעולם?’

גנץ אמר כי הוא "מקווה שטראמפ ופוטין לא עובדים עבור נתניהו" - ו'חטף' מראש הממשלה: 'איך אתה מעז לפגוע במערכות היחסים האסטרטגיות שטיפחתי שנים. ובשביל מה? הפוליטיקה הקטנה שלך. איך תעבוד איתם כשאתה תוקף אותם?' • 'לא מצאת את הזמן לבוא להלוויה של באומל'
חרדים 10
כ"ט אדר ב' התשע"ט / 05.04.2019 16:32

ראש הממשלה בנימין נתניהו תוקף היום (שישי) את יו”ר כחול לבן בני גנץ בעקבות דבריו: “מקווה שטראמפ ופוטין לא עובדים עבור נתניהו”.

נתניהו הגיב: “גנץ, נפלת על הראש? איך אתה מעז לפגוע במערכות היחסים האסטרטגיות למדינת ישראל שטיפחתי במשך שנים עם מנהיגי שתי המעצמות הגדולות בעולם – למען מדינת ישראל, למען הכרה בגולן ובירושלים, שימור הפעולה הצבאי שלנו והחזרת חיילנו. ובשביל מה? בשביל הפוליטיקה הקטנה שלך”.

נתניהו הוסיף: “שוב הפגנת שיקול דעת לקוי, כמו שתמכת בהסכם הגרעין המסוכן עם איראן. איך תעבוד עם מנהיגי שתי המעצמות הגדולות בעולם לאחר שלאורך כל הבחירות אתה תוקף אותם?”

אחר הצהריים התייחס ראש הממשלה גם לראיון בו רמז גנץ על “סיבוב פוליטי” סביב החזרתו של החייל זכריה באומל הי”ד.

“בני גנץ, תתבייש לך. אתה האשמת את צה”ל שהוא עושה ספין פוליטי על הפעולה הקדושה של הבאת חלל צה”ל לקבר ישראל. פגעת בקודשי ישראל.

“אני טסתי בבוקר למוסקבה, הודיתי לנשיא פוטין על עזרתו בהשבת החייל, ואחר כך עשיתי הכל כדי לחזור לארץ מייד ולהשתתף בהלוויה. אתה אפילו לא טרחת להגיע.

“בזמן הלוויה עשית פוליטיקה.

“לא מצאת את הזמן לבוא להלוויה של חייל צה”ל, גיבור ישראל. אבל אחרי צוק איתן כן מצאת את הזמן. מצאת את הזמן ללכת לטקס ישראלי-פלסטיני לזכר הרוגי המבצע ובהם 1000 מחבלי חמאס. בני גנץ, תתבייש לך”.

מוקדם יותר היום ראש הממשלה יצא אל תומכי הליכוד שהגיעו לתמוך בו מחוץ למעון ראש הממשלה בירושלים.

“שלטון הימין בסכנה”, אמר נתניהו. “כרגע הם מובילים עלינו, לפיד וגנץ, ב-4-5 מנדטים. אם אנשי הימין לא מתעשתים והולכים כאיש אחד לקלפי ומצביעים ליכוד – תקום כאן ממשלת שמאל של לפיד וגנץ. כדי שזאת תהיה ממשלת ליכוד, ממשלת ימין, צריך להצביע רק לליכוד”.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות