המשאית מחצה את הנהג למוות על קיר ‘משכן שלמה’ בשכונת הר נוף

שלושה צוותי חילוץ והצלה פעלו לחלץ את הנהג שנלכד • איש הצלה: "ראיתי את הצעיר מחוסר הכרה כשהוא לכוד בין המשאית לקיר ללא אפשרות להגיע אליו" • למרבה הצער, לא נותר אלא לקבוע את מותו בזירה
חיים טוויל
ל' אדר א' התשע"ט / 07.03.2019 13:46

נהג המשאית נמחץ בצהרים (חמישי) למוות על ידי משאיתו על קיר המרכז החינוכי ‘משכן שלמה’ ברחוב קצנלבוגן בשכונת הר נוף בירושלים.

שלושה צוותי חילוץ והצלה מתחנת כבאות והצלה לישראל-ירושלים, פעלו לחלץ את הנהג שנלכד בתאונה, והוא הועבר לטיפול כוחות הרפואה בשטח, כשהוא ללא הכרה. למרבה הצער, לא נותר להם אלא לקבוע את מותו במקום.

מדיווח של מפקד כוח החילוץ בשטח, הוא נמחץ בין חלקה האחורי של המשאית – רמפת ההרמה – לקיר.

מיכאל גרוסקוט, חובש באיחוד הצלה, סיפר: “כשהגעתי למקום באופנוע החירום של איחוד הצלה נהג המשאית כבן 20 היה לכוד במצב אנוש, כתוצאה ממשאיתו שמחצה אותו על קיר ישיבה. צוותי כיבוי פעלו לחילוץ גופתו ולאחר מכן למרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע”.

חובש מד”א-הר נוף, שמעון גוטליב, סיפר: “כשהגעתי למקום . לאחר פעולות החילוץ ומיד כשהתאפשר ביצענו בו בדיקות רפואיות אבל הוא סבל מפגיעה רב מערכתית קשה והיה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו”.

מהמשטרה נמסר: “לפני זמן קצר הוזעקו השוטרים לרחוב קצנלבוגן בעקבות דיווח על משאית שהתנגשה בקיר. נעשים מאמצים לחלץ את הנהג שככל הנראה נלכד בתא הנהג”.

תמונות: כב”ה מחוז ירושלים

משאית, הר נוףמשאית, הר נוףמשאית, הר נוף

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות